Presentatie

Incidenten melden, analyseren en continue verbeteren met iProva en KiS

  • 19 June 2018
  • 7 reacties
  • 1188 Bekeken

Reputatie 7

Hap voor hap van melden naar leren


Wij hadden de eer om op onze gebruikersdag van 2018 een aantal inspirerende gastsprekers uit te nodigen. Drie van deze sprekers waren Silvia Kok (Kwaliteitsverpleegkundige), Hans Kooij (Adviseur informatievoorziening en procesmanagement) en Chantal Raven (ISA) van Amstelring.






“Binnen Amstelring werken we met zelforganiserende teams. Met onze nieuwe ambities, moesten we helaas afscheid nemen van onze oude MIC werkwijze. Dat was zonde, aangezien we hierdoor de kans missen om te leren. Dit inzicht heeft ertoe geleid dat we samen met onze zorgcollega’s op zoek zijn gegaan naar nieuwe manieren om de aansluiting te vinden. Een belangrijk uitgangspunt hierbij was dat hun input gebruikt werd voor doorontwikkeling. “

Benieuwd naar de oplossing? Amstelring geeft o.a. aan hoe iProva en KiS dit werkproces hebben ondersteund.

Benieuwd? Download dan de presentatie van Amstelring hieronder.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik zou heel graag de XML van het meldtype ontvangen dat jullie hebben laten zien met betrekking tot de trendanalyses.



@Hiewwaiy ik zie dat de collega's van Amstelring nog geen lid zijn van de community. Zou je mij via e-mail contactgegevens kunnen versturen zodat ik de XML kan opvragen?
Reputatie 4
@Silvia van Gils Hiewwaiy is een paar dagen vrij, dus ik ga dit voor je regelen. We mogen je niet zomaar contactgegevens sturen - lang leve de GDPR! - maar ik ga hen vragen contact met je te leggen.
Reputatie 2
Badge +5
Ik sluit me aan bij Sllvia van Gils en zou ook graag de XML van het getoonde meldtype m.b.t. de trendanalyses willen ontvangen. Het leek in de presentatie zo eenvoudig te werken maar in de praktijk blijft het toch moeilijk om actienemers gedegen analyses te laten maken.
Reputatie 7
Bedankt voor je reply @Jos Heijnen en welkom op de community.



@Silvia van Gils , klopt het dat het nog niet was gelukt om in contact te komen met de collega's van Amstelring? Ik hoor het graag, dan kijk ik even of ik via onze consultants in contact kan komen met hen.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je reply @Jos Heijnen en welkom op de community.



@Silvia van Gils , klopt het dat het nog niet was gelukt om in contact te komen met de collega's van Amstelring? Ik hoor het graag, dan kijk ik even of ik via onze consultants in contact kan komen met hen.




Klopt, helaas is het tot op heden niet gelukt om contact te krijgen. Er zijn wel meerdere verzoeken vanuit jullie die kant op gegaan.
Reputatie 1
@Silvia van Gils , @Jos Heijnen , @Frank Stege ,@Hiewwaiy

Sorry voor mijn nogal late reactie.

Ik was door omstandigheden nog niet eerder in de gelegenheid om mij in deze community te storten.

De XML van het meldingstype wil ik graag delen, zal even via Hiewwaiy navragen hoe ik dit het beste kan doen via deze site.
Badge

@Hans Kooij ik zou ook graag info ontvangen over de het analyseformulier. Ik moest ineens denken aan jullie presentatie van 2 jaar terug en op dit moment zou het ons misschien wel verder kunnen helpen!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring