Bij elke wijziging een organisatie eenheid wordt een ander elementnummer aangemaakt

  • 21 January 2021
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

Badge +4

We zijn bezig om informatie van meldingen in een andere  rapportage te laten tonen. Nu lijkt het bij het afstemmen van de organisatie eenheden zo te zijn dat er bij elke wijziging een ander elementnummer wordt aangemaakt in iProva terwijl je maar 1 vermelding in iProva ziet.

Hoe kun je vanuit beheer bij deze elementnummers komen?

Of klopt mijn beeld niet?


4 reacties

Hoi @Cécile Stappers,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Heb je een voorbeeld?

Badge +4

oh sorry. Binnen de OE wordt een unit aangemaakt, Later wordt de naam van deze unit aangemaakt.

nu er gekoppeld wordt naar een andere applicatie duikt deze eerste benaming op met een eigen elementnummer.

Reputatie 3
Badge +4

@Cécile Stappers, excuses voor de late reactie.

Kun je dit verduidelijken met schermafbeeldingen, wij weten helaas niet wat je bedoelt met eigen elementnummer en koppeling naar andere applicatie

 

Badge +4

Als een nieuwe afdeling is aangemaakt bij organisatie-eenheid binnen iProva wordt deze nieuwe afdeling ‘opgepikt’ door een gekoppeld systeem. Zij moeten de juiste omschrijving matchen van deze afdeling.

Dit door mij genoemde elementnummer is te vinden bij een meldtype. Bij rechten is een afdeling te kiezen en daarbij wordt het elementnummer van deze afdeling in de adresbalk getoond. In het lint staat het elementnummer achter SubjectID= 

 

Met vriendelijke groeten,

Cecile 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring