Vraag

Hoe en waar kan ik een API van een andere organisatie koppelen aan Zenya?

  • 13 October 2022
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Goedemiddag,

Wij willen graag gegevens van Zorgkaart Nederland in Zenya opnemen via een API koppeling.

Ik heb gekeken naar de API sleutels, maar dat is alleen voor uitgaande koppelingen naar andere systemen vanuit Zenya, toch?

En naar webshare, maar als ik daar de API url-link in ‘plak’, dan krijg ik een foutmelding.

Bij de API van Zorgkaart Nederland moet ik inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en ik krijg dan toegang.

Maar hoe en waar zet ik het neer in Zenya, vraagt deze enthousiaste en nog steeds lerende gebruiker :-)

Wie kan me helpen?

Dank!


3 reacties

Hoi Klaas,

Wat voor gegevens zou je willen overnemen? Zijn het bijvoorbeeld documenten of kaarten voor een kaartenbak?

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @Inge Kuijpers ,

Bij Zorgkaart Nederland kunnen cliënten of familie van cliënten waarderingen afgeven voor de ontvangen zorg van onze instelling. Deze waarderingen worden gegeven op locatie-niveau en kunnen meerdere onderdelen bevatten met als totaal een gemiddeld waarderingscijfer. Dit gemiddelde waarderingscijfer willen we graag tonen in Zenya en/of onze website.

Zie bijlage voor de functionele specificaties van de API's.

Al schrijvende denk ik Zenya niet geschikt is voor het binnenhalen van deze gegevens, maar meer voor onze BI-tool en website. We hebben het over periodieke waarderingen die per periode kunnen wijzigen, dus vraag me af of een kaart bijvoorbeeld een oplossing is.

Voor nu hoor ik ook graag jou mening en gaan we eerst onderzoeken hoe we het (direct) in onze BI-tool  en/of website kunnen binnenhalen.

Dank

 

Hoi Klaas,

Dit lijkt me inderdaad niet iets om binnen te halen in Zenya. Wellicht zou er iets mogelijk kunnen zijn met een vragenlijst, waarin je dan dezelfde vragen stelt en de antwoorden vervolgens binnenhaalt. Je zou dit eventueel nog eens met jullie accountmanager of consultant kunnen bespreken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring