Wij registeren klachten in 'Meldingen' (iTask), maar zouden graag een koppeling maken tussen de website en het klachtenformulier in iTask. Heeft iemand hier ervaring mee? Dus dat de gegevens ingevuld op de website (door de 'klager') direct in het meldingsformulier komen te staan?
Verneem het graag!
Bladzijde 1 / 1
Je kunt daarvoor een 'mobiel meldformulier' gebruiken. In de training over de iProva Capture app wordt uitgelegd hoe je zo'n formulier kunt inschakelen.
Je kunt dan een hyperlink naar het formulier op bijvoorbeeld een website plaatsen.
Je kunt dan een hyperlink naar het formulier op bijvoorbeeld een website plaatsen.
Beste Inge Kuijpers,
Dank voor jouw reactie. In de training gaat het echter over medewerkers die melding maken. Is dit ook mogelijk voor externen, dus voor patiënten?
Groet,
Eva
Dank voor jouw reactie. In de training gaat het echter over medewerkers die melding maken. Is dit ook mogelijk voor externen, dus voor patiënten?
Groet,
Eva
Er wordt dan een URL gemaakt die naar het formulier gaat. Wanneer je deze link naar het formulier op bijvoorbeeld je website plaatst, dan kunnen externen via de website het formulier invullen en verzenden.
Zo ja, dan is
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.