Skip to main content
Wij registeren klachten in 'Meldingen' (iTask), maar zouden graag een koppeling maken tussen de website en het klachtenformulier in iTask. Heeft iemand hier ervaring mee? Dus dat de gegevens ingevuld op de website (door de 'klager') direct in het meldingsformulier komen te staan?



Verneem het graag!
Je kunt daarvoor een 'mobiel meldformulier' gebruiken. In de training over de iProva Capture app wordt uitgelegd hoe je zo'n formulier kunt inschakelen.

Je kunt dan een hyperlink naar het formulier op bijvoorbeeld een website plaatsen.
Beste Inge Kuijpers,



Dank voor jouw reactie. In de training gaat het echter over medewerkers die melding maken. Is dit ook mogelijk voor externen, dus voor patiënten?



Groet,

Eva
@evalaan De training gaat inderdaad over de app maar je kunt een mobiel formulier ook aanbieden via een link. Hiervoor maak je via Applicatiebeheer > meldingen > Mobiele & externe toegang een doelgroep aan voor één of meer formulieren, bijvoorbeeld voor het klachtenformulier.

Er wordt dan een URL gemaakt die naar het formulier gaat. Wanneer je deze link naar het formulier op bijvoorbeeld je website plaatst, dan kunnen externen via de website het formulier invullen en verzenden.

@evalaan Hebben jullie inmiddels ervaring opgedaan met een klachtenformulier dat rechtstreeks door een patiënt/cliënt kan worden ingevuld vanuit jullie internetsite?

Zo ja, dan is @Ron la Lau erg geïnteresseerd in jullie ervaringen, zie dit topic


Reageer