Zenya SaaS en sharepoint integration kit - wie heeft hier ervaring mee?

  • 29 December 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Badge +3

Hallo allemaal,

 

Wij willen Zenya koppelen aan ons nieuwe sociale intranet via de sharepoint integration kit.

We hebben hier al enkele positieve verhalen over gehoord, toch kleven er enkele nadelen aan. Eén nadeel zou voor ons een mogelijke dealbreaker zijn, namelijk: gebruikers kunnen zoekresultaten krijgen van documenten waar ze geen rechten op hebben.

Zijn er organisaties die al met de intergration kit in combinatie met Zenya SaaS werken en hier ook tegenaan lopen of is dit in een recente update al verholpen.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Met vriendelijke groet,

Anthony de Wever


3 reacties

Hallo @anthonyw,

Heb je de volgende info al eens bekeken: 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hi @anthonyw,

 

je geeft aan bang te zijn dat gebruikers zoekresultaten krijgen van documenten waar ze geen rechten op hebben. 

Dat hoeft zeker niet het geval te zijn wanneer je SharePoint Online integreert met Zenya. Mits aan enkele technische randvoorwaarden wordt voldaan, dan worden zoekresultaten automatisch afgestemd op de leesrechten van de ingelogde gebruiker.
Die randvoorwaarden behelzen met name dat SharePoint Online en Zenya gevoed moet worden vanuit dezelfde bron van gebruikers (Azure AD) en dat dezelfde single sign-on methode wordt gebruikt voor SharePoint en Zenya.

 

Reputatie 2
Badge +4

Hoi,

Kom dit topic tegen omdat ik op zoek ben naar de Technical guide van de SharePoint Online Integration Kit. 

Wij in het UMCG hebben het ondertussen een jaartje in huis en het wordt specifiek gebruikt bij de afdeling Radiologie. Daar maken ze voor de verschillende technieken veel gebruik van Sharepoint om al hun zaken bijeen te brengen. En nu kunnen ze daar dus ook heel makkelijk zoeken in Zenya.

Er is recent een bug uit de webparts gehaald, die nu bij ons geinstalleerd gaat worden. Dat betrof deze bug https://mijn.infoland.nl/bugs/?bug=%20%20%20%20%20%20%20%20%20%2066039 

Ik hoop dat ie opgelost is.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring