Beantwoord

Koppeling iProva met Zivver

  • 16 December 2020
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Badge +1

Binnenkort gaat ons ziekenhuis Zivver gebruiken om veilig te mailen. Momenteel hebben wij een aantal mobiele meldingstypen die door patiënten gebruikt kunnen worden om een melding te doen. Vanuit de workflow en de afhandeling is er de wens om hier en daar een mail te kunnen sturen vanuit iTask naar de melder. Ivm veiligheid staat de optie nu op de server uitgeschakeld omdat deze mails niet beveiligd zijn. 

 

Momenteel wordt Zivver geïmplementeerd het lijkt ons erg nuttig om vanuit iTask mbv Zivver naar ‘ externen’  te kunnen mailen. De koppeling bestaat nu niet begreep ik, zijn er meer geïnteresserden in zo’n soort constructie?

icon

Antwoord op het topic Koen Sterken 28 December 2021, 16:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Beste @alemmers, @Annet en @Patricia Flanagan,

Op dit moment zien we voor een dergelijke doorontwikkeling aan Zenya geen ruimte op de roadmap. Dat gezegd hebbende zijn er wel mogelijkheden voor een maatwerkoplossing. Ik zou jullie willen verzoeken contact op te nemen met jullie account manager om dit te regelen. Alvast bedankt!

Beste alemmers,

 

Ons ziekenhuis maakt en gebruik van iProva en reeds al geruime tijd ook van Zivver.

Ook bij ons is er een grote behoefte aan om vanuit iTask met behulp van Zivver naar externen te kunnen mailen, aangezien er dan inhoudelijk veel meer teruggekoppeld kan worden aangezien de privacy kan worden gewaarborg.

Zivver is druk met alle ontwikkelingen, dus ik kan me voorstellen dat hiervoor inmiddels een alternatief voor beschikbaar is gemaakt? Of dat iProva inmiddels zelf de mail submission reeds ondersteund? Voor iProva zou dit ook een verbreding van de mogelijkheden zijn om niet alleen binnen een organisatie, maar ook vanwege het veilig kunnen mailen, buit de organisatie via iTask zoveel mogelijk essentiele informatie te kunnen mogen delen.

Graag hoor ik wat de momentele status van deze wens is.

 

Deze behoefte is er zeker. Onlangs nog hebben wij hierover vragen neergelegd bij zowel Infoland als ZIVVER. Wij willen vanuit iTask een beveiligde mail naar externen sturen. Het blijkt dat voor het gebruik van ZIVVER, een applicatie mail submission moet ondersteunen. Infoland geeft aan dat iProva dit niet ondersteunt. Daarnaast begrepen wij van ZIVVER dat ze bezig zijn om een alternatief te ontwikkelen (is nog niet klaar). Dit alternatief zou mogelijk wel weer kansen richting Iprova bieden. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring