Artikel

Overzicht van koppelingen van Zenya met andere systemen

  • 10 October 2018
  • 13 reacties
  • 4863 Bekeken
Overzicht van koppelingen van Zenya met andere systemen
Reputatie 7

Dit topic laat een overzicht zien van alle systemen, waarmee Zenya gekoppeld kan worden.
Een belangrijk en relevant onderwerp, aangezien de kans groot is jij dagelijks werkt met verschillende informatiesystemen. Vanzelfsprekend wil je hier zo min mogelijk wat van merken: je wilt gewoon snel en eenvoudig toegang hebben tot de informatie die jij op dat moment nodig hebt.

Om in deze behoefte te voorzien, heeft Infoland ervoor gezorgd dat Zenya optimaal aansluit bij andere systemen. Hieronder vind je een overzicht van alle mogelijke koppelingen.

  1. (Social) intranet
  2. Website, klantenportaal, patient- en clientenportaal
  3. CRM en ERP
  4. EPD en ECD
  5. Business intelligence oplossing
  6. Learning management system
  7. Facility management oplossing
  8. Single sign on oplossing
  9. User directory/ gebruikersbeheer
  10. Microsoft Office
  11. Kickprotocollen vanuit Vilans

Op zoek naar meer informatie over een bepaalde koppeling?
Klik dan op de desbetreffende koppeling.

Zenya bevat ook een reeks API's, waardoor andere systemen met Zenya kunnen communiceren, zie hiervoor dit topic:

 


13 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hallo @cverschuur 

Wij zijn helaas niet bekend met een EPD van Nexus, dus kunnen wij dat niet op voorhand zeggen. Aan de hand van de type oplossing die jullie zoeken zou er moeten worden gekeken of de i+HL7, Externe Bron via REST API of de Zenya API kan worden ingezet. 
Je zou hiervoor een serviceverzoek kunnen inleggen via de mijn.infoland site.

 

 

Bedankt voor je snelle reactie. Goed om te weten dat jullie Nexus nog niet in het lijstje hebben staan. Ik ga intern overleggen wat onze vraag precies is en indien die duidelijk is stuur ik een serviceverzoek in.

Hallo @cverschuur 

Wij zijn helaas niet bekend met een EPD van Nexus, dus kunnen wij dat niet op voorhand zeggen. Aan de hand van de type oplossing die jullie zoeken zou er moeten worden gekeken of de i+HL7, Externe Bron via REST API of de Zenya API kan worden ingezet. 
Je zou hiervoor een serviceverzoek kunnen inleggen via de mijn.infoland site.

 

Reputatie 2
Badge +6

Is er ondertussen al een koppeling mogelijk met NEXUS EPD? 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Marloes,

Ik stel voor dat je hiervoor een casus voorlegt bij jullie accountmanager.

Het is in dat geval handig om de volgende zaken te inventariseren:

  • In welke richting leg je de koppeling aan? Gaat het om het ophalen van gegevens uit het andere systeem of juist om het toevoegen van gegevens aan het andere systeem?
  • Welke gegevens dienen er doorgegeven te worden?
  • Met welk Zenya onderdeel wil je de koppeling maken?
  • Welke communicatie protocollen/standaarden zijn er reeds beschikbaar bij het andere systeem? Denk aan ODBC, API, HL7, etc. 

 Vervolgens zal er in detail gekeken worden naar de haalbaarheid en de uitvoering van een koppeling met het andere systeem.

Daarnaast verneem ik hier graag welke andere organisaties belang hebben bij een koppeling met Service Now.

Badge +3

Denken jullie dat service now binnenkort als koppeling wordt aangeboden?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @J.Vantricht, @hansbaars

Er zijn verschillende bewezen koppelingen tussen andere leveranciers en Zenya. Voorbeelden hiervan vind je hier terug.

Daarnaast hebben we de mogelijkheden om Zenya te koppelen met andere systemen ook samengevat in dit document. Hierin vind je ook de link naar onze API documentatie.

Met deze documentatie kan jullie leverancier zelf aan de slag om een koppeling te realiseren met Zenya. 

Hebben jullie hier nog meer vragen over dan kun je het beste contact opnemen met jullie accountmanager.

Badge +1

Goedemorgen,

Is er een koppeling met ServiceNow mogelijk?

alvast dank voor de reactie :-)

Hans Baars

Reputatie 2
Badge +6

Goedemorgen,

Is er ook een mogelijkheid om een koppeling met Topdesk in te richten? Ik zie dit hier niet bij staan, maar wellicht is er wel een mogelijkheid?

 

Reputatie 2
Badge +7

Nee hier kan ik helemaal mee verder! Bedankt!

Reputatie 6

De inhoud van dat artikel is compleet. Is er een koppeling die je mist of zoekt?

Reputatie 2
Badge +7

@Koen Sterken  Ik zag pas later de linken onder de afbeelding.

Het gaat over de 5de link m.b.t. business intelligence oplossingen.

Reputatie 6

Deze post zelf wel, en voor zover ik overzie de subtopics ook. Naar welke koppeling ben je op zoek @Heleen?

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Hiewwaiy,

 

Is deze post nog up-to-date of zijn er indertussen nog extra koppelingen?

 

Groetjes,

Heleen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring