Skip to main content
Vraag

Normenkaders NEN7510, ISO 27001 27002 en BIO

• September 25, 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer de normenkaders NEN7510, iso 27001 27002 en de BIO te importeren naar Zenya, heeft iemand toevallig de xml bestanden voor mij?

5 reacties

Dirk Beerman
Forum|alt.badge.img+3
  • Adviseur
  • September 26, 2024

Beste MikeH,

Infoland kan jou de nederlandstalige XML-versies voor de normkaders ISO 27001:2023 en ISO 27002:2022 leveren, want die hebben ze mij ook gestuurd. Wel moet je de Servicedesk eerst de PDF-versies sturen als bewijs dat je die ook daadwerkelijk bij de NEN hebt aangeschaft (i.v.m. de auteursrechten). Succes met het importeren!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ontdekker
  • September 26, 2024

Goedemorgen Dirk,

Hartelijk dank voor je reactie, heb ze zojuist van de servicedesk gekregen.

Met vriendelijke groet,

MikeH

Dirk Beerman
Forum|alt.badge.img+3
  • Adviseur
  • February 20, 2026

Hallo ​@MikeH ,

Heb jij ondertussen BIO of BIO2 tot je beschikking in de de Nederlandstalige XML-versie? Bij Baanbrekers willen wij namelijk ook graag BIO2 importeren en gebruiken in Zenya.

Met vriendelijke groet,

Dirk Beerman

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ontdekker
  • February 20, 2026

Hoi ​@Dirk Beerman,

Nee helaas nog niet, wel driftig op zoek ;).

Met vriendelijke groet,

Mike Heremans

Dirk Beerman
Forum|alt.badge.img+3
  • Adviseur
  • February 20, 2026

Hoi ​@MikeH ,

Ik zal het de Servicedesk vragen, ik houd je op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Dirk Beerman

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@Dirk Beerman en ​@MikeH 

Zenya beschikt niet over de BIO XML Ik ben daarom benieuwd of iemand anders die al beschikbaar heeft?

Maar: als jullie beiden over de normteksten beschikken, dan kan ik hier wel een opzetje bieden waarbij jullie ieder een deel van de norm aan je eigen Zenya toevoegen en vervolgens op basis van elkaars XML export aanvullen. Als je die totale XML exporteert, kunnen jullie die norm vervolgens ook met anderen delen.