Vraag

Normkaders voor 17025: 2018 en 17043: 2010

  • 13 April 2021
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Voor onze organisatie Qlip zijn we op zoek naar normkaders voor 17025: 2018 en 17043: 2010. Heeft iemand deze al geladen en zou je die met ons willen delen? Alvast bedankt!


5 reacties

Badge +3

Goedemorgen,

 

Ik ben op zoek naar dezelfde normkaders. Heb jij deze toevallig al gevonden en wil je deze delen?

 

Met vriendelijke groet

Sigrid Wessels

Badge

Beste,

Heeft u intussen dit normkader al gevonden en wil u dit delen? 

Dank bij voorbaat,

Kristof

Badge +2

Wij zijn bezig om via de normkader 17025 een auidtformulier/checklijst te maken met daaraan verbonden vragen.

Nu lees ik op de community dat je deze ook kan importeren via een Excel format

Mijn vraag is:

  • hoe moet dit Excel format er uit zien als ik ook de vragen hieraan wil koppelen, heeft iemand daar een voorbeeld van?

Wij zijn bezig om via de normkader 17025 een auidtformulier/checklijst te maken met daaraan verbonden vragen.

Nu lees ik op de community dat je deze ook kan importeren via een Excel format

Mijn vraag is:

  • hoe moet dit Excel format er uit zien als ik ook de vragen hieraan wil koppelen, heeft iemand daar een voorbeeld van?

Hoi Mathilda, bedoel je dit?
 


Die workaround is voor het wijzigen van vragen, niet voor het toevoegen van nieuwe vragen.
Misschien is de ‘snelle invoer’ een optie?

Badge +2

Het leek mij handig als ik het kader in een Excel heb staan dat ik dan de vragen in dezelfde flow kan tovoegen en niet elke keer in een aparte pagina waarin ik van alles moet toeveogen, criteria antwoorden, etc. etc. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring