Skip to main content

Beste Community leden,
 

Ongeveer een half jaar geleden vroegen wij jullie (in een topic op de community) hoe wij ons trainingsaanbod kunnen verbeteren. Hier hebben velen van jullie op gereageerd, waarvoor dank. Maar niet alleen via de community, ook daarbuiten hebben wij met meerdere mensen over dit onderwerp gesproken. Hoewel de online trainingen als waardevol worden gezien, blijft de vraag naar fysieke trainingen bestaan. Vandaar dat we opnieuw naar de mogelijkheden zijn gaan kijken.

Inmiddels kunnen we met jullie delen dat we, naast de online trainingen op de community, ook (opnieuw) fysieke trainingen gaan aanbieden richting onze Nederlandse klanten. De trainingen bij onze Belgische klanten zullen onze consultants voorlopig blijven verzorgen.


Wat betekent dit voor jullie?

Vanaf halverwege februari kunnen jullie je via onze website inschrijven voor verschillende trainingen. In eerste instantie gaan wij beginnen met trainingen die betrekking hebben op de modules Documenten & Processen en Melden & Analyseren. We sluiten echter niet uit dat er in de toekomst ook fysieke trainingen gaan komen voor de overige modules. Echter ligt de informatiebehoefte momenteel voornamelijk bij bovenstaande modules, vandaar deze focus.

Om zo goed mogelijk aan te sluiten bij ieders informatiebehoefte, gaan wij de trainingen insteken op verschillende functieprofielen en niveaus. Zo zullen er zowel basistrainingen, die bedoeld zijn voor beginners, als trainingen voor gevorderden plaatsvinden. Daarnaast zal er ook onderscheid worden gemaakt tussen bijvoorbeeld documentbeheerders en functioneel beheerders.

Trainingen kunnen online of op locatie verzorgd worden. Mocht je hier interesse in hebben, dan kun je de mogelijkheden te zijner tijd opvragen via de website

 

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties! Laat het ons vooral weten door onderstaand te reageren.

Geen reactie

Reageer