Beantwoord

3-jaarlijkse taak in taakschema

  • 27 March 2020
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,

ik zou graag een taakschema opstellen voor verschillende opleidingen die wij met een bepaalde frequentie dienen te geven/volgen.

Bestaat er de mogelijkheid om opleidingen die 1 x per 3 jaar dienen te worden gevolgd, in te geven in het taakschema? Kan hier tevens ook een aanwezigheidslijst aangekoppeld worden?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 8 March 2023, 16:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Als je een nieuw TAAKschema toevoegd kun je bij het aanmaken direct een VERWIJZING toevoegen. Dat is wellicht de manier om de aanwezigheidslijst te koppelen.

Volgens mij kun je de TAAK maar per jaar vooruit plannen en niet 1x per 3 jaar.

Wellicht kun je de taak op de beheerder zetten die deze dan op 31-12 vooruit schuift.

Reputatie 3
Badge +4

@Eef   Helaas kun je bij frequentie ‘jaarlijks’ niet kiezen voor drie jaar. Wat je zou kunnen doen is de frequentie ‘dagelijks’ voor dit taakschema op 1035 dagen te zetten.  Daarmee wordt elke 3 jaar  het schema herhaald.

 

Badge +1

Is er mogelijkheid in Zenya om een bepaald taakschema slechts om de 3 of 5 jaar te laten terugkomen? Binnen de categorie ‘jaarlijks’ vinden we de optie niet meteen..

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Reputatie 5
Badge +5

@Jasmien Schepers

Ik heb een creatieve oplossing voor je - je kunt wel een herhaalpatroon van 36 (of 60) maanden instellen:
 

Komt in de praktijk op hetzelfde neer, toch?

Ik ben benieuwd of dit invloed heeft op de prioriteit van je Idee, zie Optie om meerjaarlijkse taakschema's in te stellen (b.v. iedere 3 of 5 jaar) | Infoland Community?

Badge +1

Beste Chaim,

Dankjewel! Daar hadden we nog niet aan gedacht.

Vriendelijke groetjes

Jasmien

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring