Vraag

Bovenliggende verzamelingengroep opeens zichtbaar bij filteren in Zenya

  • 6 September 2021
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Beste allemaal,

5 oktober gaan wij in het MUMC over naar Zenya. We zijn nu dus bezig met de voorbereidingen hierop.

Wat ons opviel en wat voor ons niet wenselijk is, is het volgende:

Als men zoekt op onze huidige productieomgeving (iProva) op een portaal, kan men doorfilteren op verzameling. Alleen de aangevinkte verzamelingengroepen worden dan getoond, zie onderstaand

Als men zoekt op onze testomgeving (Zenya) op een portaal, kan men ook doorfilteren op verzameling, maar wordt eerst nog de bovenliggende verzamelingengroep getoond, dit is onze hoofdverzameling, zie onderstaand

Deze moet eerst nog openklapt worden, voordat de andere verzamelingen zichtbaar worden:

De instellingen lijken op productie- en testomgeving hetzelfde. Het is wat ons betreft echter niet wenselijk om eerst nog de hoofdverzameling te laten zien (niet relevant voor gebruiker) en dat deze dan eerst ook nog opengeklapt moet worden…

Is dit veranderd in Zenya, kunnen wij dit aanpassen?

Groet,

Mila


5 reacties

Hoi @Mila,

Zo te zien is dit niet gewijzigd. Of de bovenliggende verzamelinggroep wordt getoond, hangt af van je selectie bij Verzamelingen op je portaal. Als je daar alleen de onderliggende verzamelingen kiest en niet de groep, dan wordt de bovenliggende groep niet getoond.

 

 

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Inge Kuijpers,

Bedankt voor de reactie. 

De bovenliggende verzamelingengroep is niet aangevinkt, zie onderstaand:

 

Ik zie de verzamelingengroep Odin nieuw 2020, dus niet als ik het portaal open via Raadplegen. Maar wel als ik direct iets invoer in de zoekbalk en vervolgens wil doorfilteren op verzamelingen.

Groeten,

Mila

Beste Mila,

Onze servicedesk pakt dit verder met je op, het zou dan een bug kunnen zijn.

Reputatie 3
Badge +7

Dank @Inge Kuijpers voor de snelle reactie!

Reputatie 3
Badge +4

Beste Mila,

 

We hebben deze melding als bug 63940 ingelegd

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring