Vraag

Document voor iedereen tot favoriet maken

  • 2 December 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb ontdekt dat je een mail krijgt als een favoriet document is gewijzigd. Nu zou ik graag een document bij iedereen tot favoriet maken, zodat de wijziging actief wordt ontvangen. Ik ken de optie van nieuwsbericht, alleen heb ik daar niet alle vertrouwen in dat het ook wordt gezien en gelezen door medewerkers.

Bestaat de optie een document voor alle gebruikers favoriet maken?

Groeten Sophie van Manen


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Sophie van Manen 

Interessante vraag :)

Volgens mij kan je dit niet instellen als administrator/documentbeheerder maar kan je hiervoor wel het luik “Belangrijke links” gebruiken of het “Informatiepaneel”

Deze tip vond ik zelf in het topic Belangrijke links op het portaal | Infoland Community .

 

Applicatiebeheer - eigenschappen 

Ben wel benieuwd of hiervoor toch een mogelijkheid bestaat.

Mocht je uw vraag als wens inleggen ga ik er alvast op stemmen...

 

 

Reputatie 5

Favorieten zijn per definitie persoonlijk. Ik denk dat veel gebruikers het niet op prijs zouden stellen als er links in hun zorgvuldig bijgehouden favorietenlijst worden gepushed. Er zijn allerlei manieren om belangrijke documenten onder de aandacht te brengen, zoals het ‘belangrijke documenten’ paneel, een aparte verzameling, of leesbevestiging. Om die redenen lijkt het mij niet verstandig om iets aan de favorieten van alle gebruikers te kunnen toevoegen.

Je kunt natuurlijk wel de tip geven aan je gebruikers dat als ze op de hoogte willen worden gehouden van nieuwe versies van een document, ze dit kunnen bereiken door het document favoriet te maken. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat weet.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring