Beantwoord

Een selectieknop bij berichten om berichten in 1x te verwijderen uit het takenoverzicht


Reputatie 1
Badge +5

Het zou heel erg fijn zijn als je bij berichten meerdere berichten kunt selecteren en deze dan in 1x kunt verwijderen. 

icon

Antwoord op het topic e.franssen 19 May 2022, 11:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@kjanssen

Er van uitgaande dat dit om het verwijderen van berichten in het "Mijn taken”-overzicht gaat, heb ik goed nieuws. Wat je wil is reeds mogelijk in Zenya:

  • Vink berichten aan
  • Klik vervolgens op de prullenbak rechtsboven

Wanneer ik de verkeerde vraag beantwoord heb, dan verneem ik dat graag!

Reputatie 5
Badge +6

Ik neem aan dat het om de taken/berichten gaat (rechtsboven notificatie/alarmbel icoontje)?

  1. Selecteer de berichten
  2. klik op “Verwijder de berichten” 
  3. Of selecteer een bericht, klik vervolgens op “alles selecteren” en klik dan op “Verwijder de berichten” 

een andere optie zou kunnen zijn om uw abonnementen aan te passen zodat je geen taken/berichten/meldingen krijgt?

 

Reputatie 1
Badge +3

In de genoemde oplossingen is het nog steeds nodig om alle individuele berichten apart aan te vinken.

Is er ook een instelling om meerdere berichten tegelijk te selecteren door bv het gebruik van de shift of ctrl-toets.

Of als je bv zoekt op de berichten ‘taalfouten verbeterd’ dat je al die betreffende berichten in 1x kunt wissen. (en ja, het is idd handiger om het abonnement hierop aan te passen :-) , maar het gaan om het voorbeeld)

Reputatie 5
Badge +6

@Bianca Kanters

Ik heb zojuist 26 berichten (alles selecteren aanvinken) in 1x verwijderd 

 

De versie van onze Zenya is 6.2.2.3

 

edit:

Bij taken kan het inderdaad niet omdat je een actie moet uitvoeren. Dit is afhankelijk hoe je de rollen hebt ingesteld binnen jouw organisatie.

 

Reputatie 5
Badge +5

@Khar-Cheong 

Klopt het dat onderstaande volgorde inderdaad leidt tot het verwijderen van alle berichten van 1 specifieke categorie, gebaseerd op het selectievakje dat ik met heb gemarkeerd?

 

Reputatie 5
Badge +6

@Chaim Leunissen 

Toevallig waren dat allemaal berichten van module documenten. Ik heb bovenstaande bericht “Ecchinococcus onderzoek” eerst aangevinkt en daarna op alles selecteren en vervolgens op verwijderen. Ik heb niet eerst op #1 geklikt. 

 

Dit gebeurt er als ik op #1 klik, er worden geen berichten geselecteerd. Ik neem dat dit een filter is op basis van de modules?

 

 

Reputatie 1
Badge +3

@Khar-Cheong Dank!!!

 

Helemaal over die optie heen gekeken!!

Reputatie 5
Badge +5

@Khar-Cheong cheong en @Bianca Kanters

Klopt.

  1. Filter op Module
  2. Vink 1 willekeurig bericht in de lijst aan
  3. Klik op 'alles selecteren’ om alle, op module gefilterde berichten te selecteren
  4. Verwijder alle 891 berichten via de prullenbak(!)

 

Reputatie 1
Badge +5

Beste @Chaim Leunissen en alle anderen,

 

Bedankt voor jullie reacties! 

Ik heb helaas een geheel andere weergave als jullie. Bij mij komen de vinkjes en de prullenbak niet tevoorschijn. Heeft dit misschien met een andere versie te maken? 

Ik zie namelijk onderstaande. 

 

 

Je ziet het. Heel veel berichten ;) Al deze berichten komen ook in een speciale Zenya mailbox en ik handel deze daar af. In de Zenya omgeving heb ik om die reden al deze berichten genegeerd, maar die rode knop begint me nu soms wel te irriteren ;) 

Groet,

Kim 

 

Reputatie 4
Badge +4

HI @kjanssen,

 

Dit heeft er mee te maken dat jullie op een oudere versie zitten. Vanaf 6.2.0 is dit mogelijk.
 

Badge +1

@kjanssen

Er van uitgaande dat dit om het verwijderen van berichten in het "Mijn taken”-overzicht gaat, heb ik goed nieuws. Wat je wil is reeds mogelijk in Zenya:

  • Vink berichten aan
  • Klik vervolgens op de prullenbak rechtsboven

Wanneer ik de verkeerde vraag beantwoord heb, dan verneem ik dat graag!

De optie ‘Alles selecteren’ wordt pas zichtbaar als je een item hebt geselecteerd. Niet handig.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring