Vraag

Hoe kan ik een selectie van gebruikersaccounts exporteren naar Excel?

  • 14 December 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

Goedemiddag,

Graag zou ik een overzicht van een selectie van gebruikersaccounts willen genereren. Bij voorkeur in Excel. Als ik bijvoorbeeld een filter van enkel actieve gebruikersaccounts instel en vervolgens het gehele resultaat selecteer (= aanvink) en dan de optie Exporteren kies dan kan ik enkel álle accounts exporteren (dus niet louter de aangevinkte selectie).

Graag een idee hoe dit wel te realiseren.

Alvast bedankt!

Mvg. René

Ps. Wij maken nog gebruik van on-premise iProva versie 5.15.3.0


3 reacties

Reputatie 5

Met welk doel wil je gebruikers exporteren?

Badge

Onderdeel van de voorbereiding voor migratie naar SaaS is opschonen van iProva gebruikersaccounts. Hiervoor willen we over wat overzichten beschikken van iProva gebruikersaccounts (o.a. van alle ‘blauwe’ ge-desynchroniseerde accounts en van alle ‘groene’ actieve accounts) om die dan tegen overzichten van onze Active Directory te zetten. Op basis van de uitkomsten van die vergelijkingen (d.w.z. extracten uit iProva versus uit AD) menen wij sneller richting - en invulling te kunnen geven aan de beoogde opschoning van iProva gebruikersaccounts en/of het uitschakelen van synchronisatie met zekere AD gebruikersgroepen. 

Hoi @René Kaptein,

Wellicht kun je met de engineer die bij jullie de migratie begeleidt kijken wat er mogelijk is aan rapportage van gebruikers?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring