Hoeveelheid notificaties en taken bij belletje rechtsboven op de homepage

  • 21 May 2021
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Wij hebben zitten kijken en binnen onze organisatie is het belletje wat rechtsboven staat niet een trigger om dit scherm te openen. We snappen de reden wel, maar het zou voor ons een pre zijn om weer de hoeveelheid (ongelezen) taken er in te zetten. Zodat medewerkers direct zien dat de taken oplopen. Nu is dat niet zichtbaar en dus geen trigger om iets te doen. Zijn er meer die dit ervaren?

 


5 reacties

Wat jij beschrijft ervaar ik ook zo. Voorheen zag je zelfs op 2 plekken dat je taken had en hoeveel en hoeveel ongelezen. Ik vind het ook wenselijk dat er weer een getal bij komt te staan als aandachtstrekker.

Reputatie 5
Badge +8

Hier kan ik ook wel achterstaan, cijfers geven een betere trigger.

Het rode belletje is dat veel minder.

Reputatie 1
Badge +1

Wat jij beschrijft ervaar ik ook zo. Voorheen zag je zelfs op 2 plekken dat je taken had en hoeveel en hoeveel ongelezen. Ik vind het ook wenselijk dat er weer een getal bij komt te staan als aandachtstrekker.

En wat mij betreft mag er ook nog bij het 'paneel’ iets zichtbaars komen dat er taken open staan. Viel in oude stijl wel lekker op.

Zie ook dit idee:
 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi, 

Zoals @Inge Kuijpers al aangeeft is dit idee ook beschreven in dit topic:

 

Ik kan daarbij ook vermelden dat we dit inmiddels verbeterd hebben en dat dit onderdeel is van de Zenya 6.2.0. release, die we medio december verwachten uit te rollen. Voor meer informatie over de release, zie de release notes op onze update site

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring