Skip to main content

Bij het maken van een portaal kun je altijd aangeven welke verzameling eraan gekoppeld moet worden, met daarin ook de optie: “Instellen welke verzameling initieel geselecteerd is”. Als je dan binnen het portaal op "Raadplegen” klikt kom je op dat gedeelte uit binnen de verzameling.

Is er ergens een mogelijkheid om dit ook bij een hyperlink te doen. Ik kan wel een koppeling maken naar de gehele verzameling of naar een onderdeel van de verzameling. Het liefste zou ik een koppeling maken naar een verzameling maar daarbij wel aangeven welk onderdeel van de verzameling ik automatisch wil tonen bij openen van de link. Kan dit toevallig al?

Hallo @LeendeJ1 

De “hyperlink maken” wizard is beperkter bij het maken van een link naar een verzameling dan de instellingen die je op tabblad “Verzamelingen” bij een portaal kunt aangeven.

Zou je hiervoor een idee willen toevoegen?  Zodat het mogelijk wordt om bij het maken van een hyperlink naar verzamelingen ook de weergave van de lijst van verzamelingen aan te kunnen geven.

 


Dankjewel voor de reactie, ik heb hem aangemaakt!

 


Reageer