Beantwoord

In een verzameling staat een webpagina. Hoe kan ik deze terugvinden om aan te passen of te verwijderen?

  • 9 November 2021
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

In één van onze honderden verzamelingen staat een webpagina waarvan de link niet meer werkt. Hoe kan ik deze terugvinden om aan te passen of te verwijderen?

 

icon

Antwoord op het topic Silvia van Gils 9 November 2021, 13:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Sigrid Diemeer 

Kijk eens of je dit niet kan terugvinden door gebruik te maken van de Rapportage met rapport “Verwijzingen per document”.

Bij aanmaak van het rapport kan je onder tabblad “Documenten” de kolom “Pad” toevoegen om snel terug te vinden waar het document in je verzamelingen staat.

 

En op het Tabblad “Verwijzingen” kan je dan aangeven waar je naar op zoek bent

 

Zelf heb ik dit al gebruikt en het werkte voor mijn zoektocht alvast correct.

Misschien dat dit ook voor jou een oplossing kan zijn.

Reputatie 1
Badge +5

Hi Els, 

Dank voor je reactie. Het gaat in dit geval om een link naar een verzameling en niet naar een document in Zeyna. Waardoor deze optie, tot zover ik weet, niet werkt. 

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Zou je misschien in plaats van van aan de achterkant, aan de voorkant, dus in een portaal waar ‘alles’ instaat kunnen zoeken op de naam van de verwijzing? Als je via Raadplegen zoekt en je krijgt de goede hit zie je wellicht links in beeld in welke verzamelingen hij allemaal zit?

Het is een out-of-the-box idee hoor, geen idee of het werkt maar misschien het proberen waard :thinking:

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Sigrid

Dan ben ik inderdaad even niet mee.... 

Omdat u aangaf dat er in één van jullie verzamelingen een webpagina staat waarvan de link niet meer werkt dacht ik dat u op zoek was naar een hyperlink naar een Webpagina die niet meer functioneert en via de kolom “pad” zou je dan de verzameling kunnen achterhalen.  

Ik heb deze rapportage alleen nog maar toegepast voor hyperlinks vanuit documenten naar Webpagina’s/andere documenten/...

Reputatie 1
Badge +5

Dank voor je reactie Sylvia. Dit zou zeker een werkende oplossing kunnen zijn wat nog wel flink wat speurwerk kost. Mijn grote wens zou zijn dat je per document zou kunnen zien in welke verzamelingen het zou zitten. Dat scheelt veel puzzelwerk. 

Reputatie 1
Badge +6

Dank voor je reactie Sylvia. Dit zou zeker een werkende oplossing kunnen zijn wat nog wel flink wat speurwerk kost. Mijn grote wens zou zijn dat je per document zou kunnen zien in welke verzamelingen het zou zitten. Dat scheelt veel puzzelwerk. 

Ik heb zojuist deze wens ook in de community geplaatst. Zie “Tonen relatie webpagina met verzameling/portaal”

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring