Skip to main content

Bij het zoeken van documenten staat altijd deze knop onderaan. 

Als de gebruikers daarop klikken gaat er een email naar de beheerders van Zenya. In onze grote organisatie is functioneel beheer een andere afdeling dan de mensen die de documenten maken en beheren. Wij krijgen met enige regelmaat vragen waar een bepaald document staat. Functioneel beheer kan die vragen natuurlijk niet beantwoorden.

Ik zou heel graag zien dat we als beheerders deze knop kunnen uitzetten. Dan kan elke organisatie zelf beslissen of deze knop zichtbaar zou moeten zijn of niet.

Hoi ​@uth,

Met het weglaten van de knop los je het probleem van de eindgebruiker die iets zoekt en niet kan vinden niet op. 

Per portaal kun je bij de ‘Zoekinstellingen’ aangeven naar wie het bericht moet gaan  voor ‘Ik kan het niet vinden'. Je zou daar dan de juiste persoon kunnen toevoegen die wel iets met de meldingen kan doen?

Hoi Inge,

In een kleiner bedrijf is dat ook een goede oplossing, maar bij mijn organisatie met duizenden medewerkers, is er niet één persoon aan te wijzen die deze vragen kan oplossen. Of is

het mogelijk om per portaal bijvoorbeeld iemand anders onder die knop te zetten? 

Hoi @uth,

Je kunt inderdaad per portaal instellen naar wie de mail gaat. Per portaal kun je bij de ‘Zoekinstellingen’ aangeven naar wie het bericht moet gaan  voor ‘Ik kan het niet vinden'.

Reageer