Beantwoord

Linkjes op de homepage aanpassen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Besten, 

Weet iemand hoe je de linkjes op de home page kan wijzigen? Nu staan er 3 en ik wil deze graag uitbreiden. 

Alvast bedankt!

 

icon

Antwoord op het topic Emile Korver 8 April 2021, 13:28

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Dat gaat via deze weg :

Ga naar → applicatiebeheer → portalen → klik dan rechts op betreffende portaal → Tabblad eigenschappen. Dan ben je er en kun je linken verwerken/bewerken.

Nog een aanvulling: het gaat dan om het ‘Belangrijke documenten paneel':

Wanneer je dit wijzigt, kun je verwijzingen wijzigen/toevoegen. Je kunt maximaal 5 links op het paneel plaatsen:

 

Badge

Ik kan wel de tekst wijzigen, maar hoe kan ik de link erachter wijzigen?

Wij hebben onder ‘Belangrijke links’ (in plaats van Belangrijke documenten) een link naar een extern meldpunt informatiebeveiliging. Die link werkt niet meer, dus die wil ik wijzigen, maar ik kan alleen de tekst wijzigen.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Hanneke,

Je zult de huidige link moeten verwijderen en vervolgens een nieuw link aan moeten maken.

 

Badge

Beste e.franssen, hoe kan ik dat doen? Ik kan alleen de tekst wijzigen of verwijderen. Wat doe ik niet goed?

Reputatie 5
Badge +6

@Hanneke Friebel heb je al gekeken naar de rechten op de portalen.

 

 

Hoi @Hanneke Friebel,

Als je naar Applicatiebeheer > Portalen > Portalen gaat, kun je daar op tabblad ‘Eigenschappen’ op de knop ‘Wijzigen’ klikken bij de sectie ‘Belangrijke documenten paneel'.

Vervolgens kun je daar de tekst selecteren en op het potloodje klikken om de tekst te wijzigen.

 

 

Badge

@Khar-Cheong, wat bedoel je precies met het kijken naar de rechten? Wat zou ik daar anders kunnen doen?

@Inge Kuijpers, ik kan wel de tekst wijzigen, maar hoe wijzig ik de achterliggende hyperlink naar het externe meldpunt?

Reputatie 5
Badge +6

Ah, ik dacht wellicht heb je geen rechten om een portaal aan te passen.

 

 

Als je op “+” dan krijg je meerdere mogelijkheden. Vervolgens kan je een doeltype kiezen.

 

 

 

De achterliggende hyperlink kun je hier niet wijzigen. Je kunt de ‘oude’ verwijderen en een nieuwe toevoegen.

Badge

Gelukt! Inderdaad is het kwestie van verwijderen van de oude link en een nieuwe maken. 

@Inge Kuijpers en @Khar-Cheong bedankt voor jullie hulp!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring