Vraag

MI dashboard weergave per dag & weergave volgorde status categorie

  • 29 June 2021
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Badge +1

Goedemiddag, 

Ik ben voor onze locatie het dashboard aan het instellen, we gebruiken iProva/Zenya voor het maken en analyseren van kwaliteit /veiligheid / milieu / klacht meldingen. 

Ik loop tegen 2 dingen aan bij de weergave op het MI dashboard:

  1. Voor deze meldingen zou ik het liefst een dag weergave van het aantal meldingen hebben. Als ik weergave per maand aanklik dan kan ik de huidige maand kiezen en de # voorgaande maanden. Als ik echter dag weergave aanklik kan ik enkel de weekdagen aanklikken maar geen tijdslimiet. Wanneer ik maandag selecteer krijg ik alle meldingen van alle maandagen die in dit publieke filter vallen (en om nou voor elke week een nieuw publiek filter aan te maken vind ik beetje overdreven, en geeft niet de mogelijkheid om met ‘voorgaande maandagen’ te vergelijken). 
  2. De meldingen volgen een bepaald patroon : beoordeling melding >acties uitvoeren > beoordelen tot afsluiten > afgesloten. De automatisch figuur geeft echter de categorieën automatisch op een alfabetische volgorde weer. Kan ik dit aanpassen? De grootste categorie afgesloten staat nu in het midden van mijn grafiek en dat geeft een heel raar beeld.  

1 reactie

Hoi @Christoph Vet,

Een weergave met dagen zoals je beschrijft is nu niet mogelijk. Je zou dit als idee kunnen toevoegen.

Ook de volgorde van de statussen is nu niet zelf te bepalen. Vanuit de workflow is het lastig om een volgorde te bepalen omdat je vanuit één status naar meerdere andere statussen kunt gaan. Je zou de volgorde dan zelf moeten bepalen, dit zou je ook als idee kunnen plaatsen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring