Vraag

PDF handleiding toevoegen aan Zenya

  • 29 June 2021
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Badge +2

We gaan aan de slag met Zenya, en ik wil de hiervoor gemaakte handleiding ook in Zenya beschikbaar hebben voor de gebruikers. We hebben alleen geen licentie voor Documenten. Is er toch een manier om dan een pdf ergen op te slaan? 


5 reacties

Hoi @Menno Mulders,

Je zou de PDF op een netwerklocatie kunnen zetten en dan een verzameling maken met inhoud van het type ‘Netwerklocaties'.

Reputatie 5
Badge +6

@Inge Hallo Inge, kun je vanuit iProva doorverwijzen naar een netwerklocatie zonder via Internet  Explorer te moeten gaan op de manier die je beschrijft??

 Het doorverwijzen vanuit documenten naar netwerklocaties wordt immers binnenkort een probleem wanneer ondersteuning IE verdwijnt.  Heb het wel nog niet getest via een Verzameling zoals je voorstelt.

 

Hoi @Els Lowette,

Dat klopt inderdaad. Zie ook:
 

 

Badge +2

Bedankt, de netwerklocatie is dus af te raden omdat dat problemen geeft (wij gebruiken geen IE meer). 

Maar zonder licentie voor documenten is het dus niet mogelijk om 1 enkele handleiding voor snelle raadpleging in Zenya te zetten, begrijp ik dat dan goed? 

Reputatie 5
Badge +6

@Menno Mulders Je kan ook je eigen handleiding toevoegen aan de Help-functie van Zenya.

Kijk hiervoor even naar dit Topic op de Community, misschien dat dit een oplossing is voor je.

Wij hebben een licentie voor Documenten dus ik weet niet of je deze werkwijze kan toepassen, maar wou je alvast even deze info doorgeven...

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring