Skip to main content
Vraag

Portaal: Invullen - Volgorde rubrieken aanpassen

  • November 18, 2025
  • 8 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi ​@Chaim Leunissen 

 

Ik zie dat in dit topic van 2 jaar geleden je hebt gezegd dat op de invullen pagina eerst je eigen gemaakte rubrieken zichtbaar zijn en dan alle invulbare formulieren.

 

Alleen klopt dit op dit moment niet in mijn Zenya portaal (Zenya versie 7.6.0 Update 9) Ik krijg eerst alle invulbare formulieren te zien, en daarna pas de eigen gemaakte rubrieken met meldformulieren.

Is dit een bug of is hierin iets veranderd, en kan ik dit weer terug zetten? 

 

 

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • November 18, 2025

@Zenya 

Bij ons was gister opeens de volgorde ook veranderd. Wij hadden al jaren de meldformulieren als eerste. Die stonden gister ineens tussen de M van de invulformulier formulieren. Daardoor was men ze 'kwijt'. 

Dit hebben wij opgelost door een 1 voor het woord meldformulieren te plaatsen. 

Maar waardoor dit ineens veranderd is zou ik ook wel willen weten.

Groet Diana 

 


Silvia van Gils
Forum|alt.badge.img+7

Bij ons is het ook gewijzigd. Heel storend dat eerst een hele lijst invulbare formulieren zichtbaar is. Wij hebben nog niet gevonden of en zo ja waar we dit kunnen wijzigen.

 

@Chaim Leunissen ​@Inge Kuijpers kunnen jullie helpen?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • November 19, 2025

Bij ons is het ook gewijzigd. Heel storend dat eerst een hele lijst invulbare formulieren zichtbaar is. Wij hebben nog niet gevonden of en zo ja waar we dit kunnen wijzigen.

 

@Chaim Leunissen ​@Inge Kuijpers kunnen jullie helpen?

 

We gaan dit onderzoeken en komen er daarna op terug.


Silvia van Gils
Forum|alt.badge.img+7

@AnnetteG 

Tip voor voorlopige workaround: Zet een sterretje voor je eigen rubrieken via systeeminstellingen → algemeen → wijzig → naam rubrieken

Ze komen dan hoger te staan dan de invulbare formulieren.,


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • November 19, 2025

@Diana en ​@Silvia van Gils vermoedelijk gaat het om een bug. Ik maak een ticket bij de servicedesk voor jullie aan.


Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Genie
  • November 19, 2025

Hoi ​@Inge Kuijpers,

Kun je voor mij ook een ticket aanmaken aub? Dankjewel.


Groeten Annette


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • November 19, 2025

Hoi ​@Inge Kuijpers,

Kun je voor mij ook een ticket aanmaken aub? Dankjewel.


Groeten Annette

Ga ik doen.


Workaround
De rubrieken worden nu altijd alfabetisch getoond. Als workaround kun je de naam van de rubrieken aanpassen en er een nummer voorzetten om zo de gewenste volgorde te krijgen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Leergierige
  • November 21, 2025

Ook wij hebben hier last van. En ik zou dat graag weer op de oude wijze terugzien. De workaround is voor nu mogelijk, maar aangezien wij vele dochterorganisaties hebben is dat wel een enorme klus om in te regelen. Er komen vanuit vele kanten hier nu klachten/ vragen over.

 

groeten Monique