Herkennen jullie dit probleem?
Bij het inloggen in iProva dienen onze gebruikers in te loggen met enkel hun loginnaam i.p.v. volledig emailadres.
Regelmatig komt het voor dat gebruikers toch proberen in te loggen met hun emailadres en als dat niet lukt de 'Wachtwoord vergeten'-link aanklikken, alwaar ze vervolgens ook hun volledige emailadres invoeren.
De gebruikers ontvangen dan alsnog geen bericht in hun mailbox omdat de betreffende gebruikersnaam niet bestaat in iProva.
Wel wordt er een bericht getoond welke insinueert dat het versturen van de mail gelukt is.
Dit is verwarrend voor gebruikers.
Ook is het mogelijk om bij wachtwoord vergeten een volledig willekeurige tekst (naam of emailadres) in te voeren en zelfs dan wordt de indruk gewekt dat het versturen van de herstelmail gelukt is.
Kunnen we teksten in het inlogscherm wijzigen zodat het voor gebruikers duidelijker wordt dat ze dienen in te loggen m.b.v. gebruikersnaam i.p.v. mailadres?
Het antwoord van Infoland is dat dit niet kan.
Hebben jullie ook deze wens? Dan kunnen Infoland vragen dit aan te passen in de Software.