Beantwoord

Verzameling is niet zichtbaar

  • 14 March 2023
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Ik heb een verzameling met subitems aangemaakt in ons portaal. Een van de subitems was een bestaande verzameling die ik nu als subitem hebt gekoppeld. De andere moet nog worden gevuld. 

In de menustructuur, te benaderen via het hamburgermenu links bovenin, zie ik de oude structuur staan en niet de nieuwe met submenu’s op 1 onderdeel. 

Heb ik een stap gemist?

Ik heb meerdere uitlegmogelijkheden in het supportportaal al gezocht, gevonden en gevolgd, maar deze stap mist nog.

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 29 March 2023, 18:19

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi @kadhoving,

Is het mogelijk je vraag met schermafdrukken te verduidelijken?

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Inge Kuijpers,

Ja, dat kan, zie de bijlagen. Dank alvast voor het meekijken.

Reputatie 5
Badge +5

@kadhoving

Het is belangrijk om te weten dat de verzamelingenstructuur op het portaal niet 1-op-1 hoeft te matchen met de mappenstructuur waarin je jullie documenten beheert. 

Als je verzamelingen definieert op basis van een filter, i.p.v. op de mappenstructuur in het documentbeheer, dan is het heel goed mogelijk om je HR documenten in 1 map te beheren en toch via 2 verschillende verzamelingen te presenteren, zie Verzamelingen: bepaal welke inhoud je wilt tonen op het portaal | Infoland Community voor een uitgebreide toelichting.

Misschien wil je schermafdrukken van de definitie van je beide HR verzamelingen met ons delen?

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Dag Chaim.

Ik was vanwege vakantie afwezig. Aanvullend op de vorige afbeeldingen stuur ik nog 3 toe. De documenten die onder de verzameling Functiebeschrijvingen moeten komen zijn er nog niet. 

Als een nieuw document toegevoegd moet worden is bovengenoemde verzameling niet zichtbaar en dus niet te kiezen. 

Hopelijk kun je me helpen. Dank alvast.

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @kadhoving 

Op grond van je schermafdrukken veronderstel ik dat je de inhoud van je verzamelingen wil relateren aan de mappenstructuur in het documentbeheer. Daarmee volg je het inrichtingsstramien van @judith.kolk 

Als dat inderdaad je streven is, dan dien je dit stappenplan te volgen:

  • Maak in het documentbeheer in elk geval 2 mappen aan: 1 map "HR Algemeen” en 1 map "HR Functiebeschrijvingen” - plaats je documenten in de juiste map
  • Zodra die 2 mappen bestaan kun je de bovenstaande verzamelingen daaraan verbinden. Bij de ene verzameling geef je dan de documentmap met alle algemene HR documenten op en bij de andere de HR Functiebeschrijvingen map
  • Verbind de verzamelingen aan de juiste portalen, zie Verzamelingen koppelen aan een portaal | Infoland Community

Zodra die mappen gepubliceerde documenten bevatten worden die documenten automatisch aan de juiste verzameling toegevoegd.
Zodra er minstens 1 gepubliceerd document in een verzameling zit, wordt die verzameling zichtbaar in het portaal

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Dank voor het antwoord Chaim, volgens mij is het gelukt. 

Hartelijke groet,

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring