Zoekfunctie binnen portaal

  • 25 October 2018
  • 31 reacties
  • 1633 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 6
Badge +7
........Het is dus enerzijds een goed ontwerp maken van jouw verzamelingen in combinatie met je portalen en anderzijds ook een goede instructie naar de medewerkers over hoe het systeem werkt.


Helemaal eens @Andre
Ik ben ook van mening dat het jammer is dat er in het systeem niet in te stellen is welke zoekfunctie als leidend aangehouden kan worden, ik krijg ook als applicatiebeheerder veel automatische vragen van medewerkers dat ze een document niet kunnen vinden. Ik wil dus heel graag de mogelijkheid hebben om dit per startportal zelf in te kunnen stellen, want wij willen graag zoeken in alles als leidend instellen, dit zou ons veel frustraties, tijd en mailwisselingen kunnen besparen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoe het ingericht is qua verzameling kan ieder voor zich invullen, maar de zoekkeuze "zoeken in alles" zichtbaar maken zou in onze organisatie dagelijks veel vragen schelen.
Reputatie 1
Badge +4

Beste. 

In ons ziekenhuis het is juist belangrijk dat men niet standaard in alles zoekt, omdat wij een gefuseerd ziekenhuis zijn waarbij nog niet alle documenten zijn geharmoniseerd. Het probleem is echter het volgende:

Als je klikt op ‘in alles’ en daadwerkelijk een zoekopdracht uitvoert, zal het systeem op 'in alles' blijven staan (en dus zoeken) als je naar andere portalen gaat. 

Als je alleen klikt op ‘in alles’, maar geen zoekopdracht uitvoert, zal ‘in alles’ niet blijven staan als je naar andere portalen gaat.

Is hier een oplossing voor? Anders dan de medewerkers wijzen op zoeken 'in specifiek portaal'?

 

Badge +1

Ik zou graag willen zien dat er in de nieuwe Zenya wél op 1 of andere manier gezocht kan worden op de volledige inhoud. Bijv. dat het mogelijk is om dit  in te stellen is via een optie bij het “Applicatiebeheer”.

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk inderdaad dat de klant zelf moet kunnen bepalen hoe zij dit instellen.

Ik ben het er ook volledig mee eens dat iedere klant zelf moet kunnen kiezen of men eerst in het openstaande portaal zoekt of dat men bij alle portalen ineens instelt dat men zoekt in alle portalen. Deze vraag werd al meermaals aangehaald en na vele updates heb ik hierin spijtig genoeg steeds geen verbetering gezien. In AZ Turnhout is dit hetgene waar de medewerkers en artsen het meeste moeite mee hebben nl. dat men niet ineens ziekenhuisbreed kan zoeken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring