Conversietabel voor overgang QMentum 3.1 naar Global normen
Heeft iemand een conversietabel waarmee ik makkelijk de bevindingen behorende bij de 3.1 normen kan koppelen aan de juiste Global normen?
Voor ons zijn alleen de normen van toepassing:
Governance
Leiderschap
Ambulante Zorg
Diagnostische beeldvorming
Oncologische zorg
Excellente zorg
Medicatiebeheer voor maatschappelijke instellingen
Infectiepreventie en -bestrijding voor maatschappelijke instellingen
Bladzijde 1 / 1
Hallo Janneke, gisteren is dit ter sprake gekomen in de regiegroep Qualicor QMentum. Naar het schijn is er geen conversietabel. We gaan dit navragen bij Qualicoren zullen het jou laten weten!
Beste Janneke,
Op de Qualicor-site heeft ooit een conversietabel gestaan. Het lijkt erop dat deze niet meer actief wordt gedeeld. We vermoeden dat deze niet meer wordt beheerd/bijgehouden.
In de toelichting bij het bestand staat ook de waarschuwing dat het niet 1 op 1 is, en dat er soms interpretatie komt kijken bij de omzetting.
Wij hebben binnen ons ziekenhuis de tabel wel gebruikt om ons eigen overzicht te maken (in Excel). Met vertikaal zoeken en wat aanpassingen lukt dat goed.
Met Qualicor willen we graag nagaan of er weer een conversie vanuit het Qualicorkomt, tot die tijd zou je dit bestand kunnen gebruiken; het geeft best een goede indicatie.
Het lukt me niet om het bestand als bijlage mee te sturen. Stuur even een mailtje naar m.vervoort@asz.nl dan stuur ik het je in reply.
vrgr Michiel Vervoort
Albert Schweitzer ziekenhuis
Hoi @VervoortM,
Met deze knop zou je een bijlage toe moeten kunnen voegen:
klopt, heb ik geprobeerd maar ik krijg een foutmelding en de bijlage wordt niet toegevoegd.
vrgr
@Janneke Jung , hierbij alsnog het bestand van @VervoortM.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.