Vraag

Covid-19 Evaluatie Vragenlijst beschikbaar

  • 15 June 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hoe handig zou het zijn voor onze klanten als Qualicor een set van auditvragen over een bepaald thema samenstelt en Infoland deze in een vragenlijst zet, zodat we deze kunnen aanbieden aan onze klanten? Het idee kwam al vaker naar voor, maar met de hele COVID-19 crisis werd dit in een stroomversnelling gebracht.

Qualicor heeft een selectie gemaakt van het Qualicor-Qmentum normenkader met de normen en vragen die belangrijk zijn voor een zorginstelling tijdens een pandemie. En wij bij Infoland hebben deze vragenlijst klaargezet, zodat deze geïmporteerd kan worden in iProva.
Door deze vragenlijst te doorlopen, wordt inzichtelijk hoe het kwaliteitsmanagementsysteem zorginstellingen helpt bij de aanpak van, en het anticiperen op, crises zoals de COVID-19-pandemie.

De tool is toepasbaar voor alle typen zorginstellingen, doordat ze zelf een selectie maken van de criteria die ze willen gebruiken voor de evaluatie. Ook kunnen ze zelf beslissen of ze de focus op een specifiek thema willen leggen, of juist heel breed wilt kijken.

Qualicor heeft  de vragenlijst als complete vragenlijst beschikbaar (vijf hoofdstukken) en specifieke vragenlijsten per hoofdstuk (bijvoorbeeld Voorbereid zijn op noodscenario's).

Deze vragenlijst kan gebruikt worden voor iedere crisis.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Inmiddels is deze vragenlijst al een keer of twintig opgevraagd.

Reputatie 3
Badge +7

Ik ben wel benieuwd naar deze vragenlijst. Beetje mosterd na de maaltijd, maar als ik hem toch mag ontvangen, erg graag!

Badge +4

Ik zou ook graag deze vragenlijst ontvangen.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring