Beantwoord

Mogelijkheid om verwijzing te maken naar Zenya document

  • 24 October 2023
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Sinds kort maken wij gebruik van Zenya vragenlijsten om de Qmentum normen te evalueren. Nu willen we bij sommige normen en bijbehorende vraag een verwijzing maken naar een Zenya document. Bijvoorbeeld bij een norm over vallen en valpreventie willen we het ziekenhuisbrede protocol noemen. Nu doen we dat in tekst bij de toelichting, maar ik zou graag een hyperlink willen, zodat invullers niet eerst een ander scherm moeten openen om het bijbehorende protocol op te zoeken.

Is dit mogelijk met de vragenlijsten/kaders? 

icon

Antwoord op het topic Arjo Kuiper 24 October 2023, 16:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ha Mariska, 

Zover ik weet zijn er 2 mogelijkheden:

  1. In een vragenlijst kan je een toelichting opnemen. In deze toelichting kan je een hyperlink plaatsen naar een protocol.
  2. In de toelichting bij een kader kan je een hyperlink zetten. Nadeel hiervan is dat deze hyperlink alleen zichtbaar wordt als je een blok met kadergerelateerde vragen invoegt. Met een los ingevoegde kadergerelateerde vraag werkt dit niet.

Omdat de weergave van een blok kadergerelateerde vragen m.i. niet zo fraai is, zou ik voor de 1e optie kiezen.

Reputatie 3
Badge +6

Toch nog een vraag op dit topic. Ik kan hier geen hyperlink naar Zenya documenten maken, zoals hierboven door Arjo beschreven. Ik krijg alleen de tekst te zien en geen klikbare link.  

 

Hoi Mariska,

Bij de toelichting bij een vraag kun je geen hyperlink toevoegen.

Op de vragenlijst kun je ook een losse toelichting toevoegen (deze vind je in het ontwerp onder ‘Opmaak') en daarin kun je wel een hyperlink toevoegen.

 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Inge Kuijpers ,

ik maak voor deze zelfevaluaties gebruik van een blok kadergerelateerde vragen. Kan het daar ook bij? 

Want dan heb ik in het ontwerp geen opties om verder te bewerken toch? 

Hoi @Inge Kuijpers ,

ik maak voor deze zelfevaluaties gebruik van een blok kadergerelateerde vragen. Kan het daar ook bij? 

Want dan heb ik in het ontwerp geen opties om verder te bewerken toch? 

Dan kan dat helaas niet, de toelichting wordt dat niet getoond.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring