Skip to main content

We werken sinds kort met vragenlijsten om de zelfevaluatie van QMentum kaders voor te bereiden op afdelingen. We hebben wat kaders ingelezen. Op verzoek van afdelingen heb ik toelichtingen toegevoegd aan de kaders, bijvoorbeeld het bijbehorende ziekenhuisbrede protocol) Klopt het dat deze toelichtingen in openstaande vragenlijsten niet zichtbaar worden, maar alleen in nieuwe vragenlijst onderzoeken? Of mis ik een optie waarmee je dit kan ‘binnenhalen’? 

Hoi @MariskaIJzendoorn,

Wanneer je een vragenlijstonderzoek maakt, wordt het vragenlijstontwerp op dat moment ‘bevroren'. Daardoor komen de toegevoegde toelichtingen inderdaad alleen mee bij een nieuw vragenlijstonderzoek.

Hi @Inge Kuijpers ,

Jammer dat dit niet werkt, als namelijk bijvoorbeeld het protocol wijzigt wat van toepassing is op een norm dan wil je dit graag vervangen zonder een nieuw vragenlijstonderzoek uit te zetten. Je past geen vraag aan, alleen het toelichtingsveld. 

Even kijken hoe we hier verder mee kunnen, want je kunt volgens mij ook niet de vragenlijst met reeds ingevulde antwoorden kopiëren naar een nieuw vragenlijstonderzoek toch? 

Even kijken hoe we hier verder mee kunnen, want je kunt volgens mij ook niet de vragenlijst met reeds ingevulde antwoorden kopiëren naar een nieuw vragenlijstonderzoek toch? 

Dat kan inderdaad niet.

Je kunt wel via het tabblad ‘Ingevulde vragenlijsten’ de ingevulde vragenlijsten van beide onderzoeken zien en daar ook een rapportage over maken.

Reageer