Zoals jullie weten zijn er de nodige wijzigingen doorgevoerd door Qualicor in de normenkaders. Voor 7 kaders geldt dat dit geen kleine wijzigingen zijn. De wijzigingen zijn zo omvangrijk dat wij aan het onderzoeken zijn of wij zoals gewoonlijk een update kunnen aanbieden. Op dit moment lijkt het zo te zijn dat dit wellicht niet mogelijk is, wat zou betekenen dat alle organisaties die gebruik maken van de Qualicor normenkaders hun huidige kaders niet kunnen updaten, maar moeten doorgaan met de nieuwe gewijzigde kaders die wij dan wel aanbieden. Het onderzoek is nog niet afgerond. Ik verwacht binnen nu en twee weken hier duidelijkheid over te kunnen geven.
Beste Bart,
Is hier al meer duidelijk over?
Vriendelijke groet
Goedemorgen, is het ook mogelijk om de meest recente Qualicor normenkaders hier op te vragen om in onze omgeving te importeren? Alvast bedankt. Groetjes Bianca
Beste Bianca, het is mogelijk om Qualicor normenkaders te importeren. Hiervoor dien je een abonnement af te nemen. Je kan contact opnemen met collega Claudia Pirnaij.
Overigens is de status op dit moment dat we niet meer de kaders kunnen updaten.
Wij gaan in de komende weken een korte vragenlijst mailen aan abonnees om te achterhalen waar de behoefte op dit moment en de komende tijd precies ligt. Hierna zal met de regiegroep QMentum overleg worden gevoerd om te bepalen wat de conclusies en vervolgstappen zijn. Naar verwachting hebben we hier in oktober duidelijkheid over.
Beste
Wat is de status van het updaten van de kaders? Na de vragenlijst zijn er wel updates gekomen in de kaders, maar heb ik deze handmatig doorgevoerd.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, gezien ik ook signalen hoor dat er weer nieuwe versies vanuit Qualicor aan komen.
Groeten Mariska
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.