Beantwoord

Archiveren van risico's

  • 31 October 2023
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi,

een risico kan na acties uiteindelijk geen risico meer zijn. Een risico kan worden verwijderd, maar is dan ook echt weg. Is er een mogelijkheid dat deze net als documenten en kaarten wordt gearchiveerd zodat de historie wordt bewaard?

In geval van een calamiteitenonderzoek kan het nodig zijn om (jaren) terug te kunnen kijken.

Groet, Rudi

icon

Antwoord op het topic Johan Boons 27 December 2023, 11:13

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Mee eens.

Zou dan ook willen zien dat je de opgeslagen risico`s op datum en/of op locatie eenvoudig kunnen worden geselecteerd om te kunnen verwijderen en/of een (verkort) overzicht te krijgen. Dan kan door deze handeling een jaarrapport worden gegenereerd die per jaar en/of per locatie en/of per afdeling kan worden opgeslagen. De risico`s zelf kunnen dan worden verwijderd

Reputatie 1
Badge +3

Het archiveren van je risico's leest als een logische toevoeging in Zenya RISK. Geef me even wat tijd om het intern te bespreken en ik kom erop terug!

Reputatie 1
Badge +3

Inmiddels besproken & ook al gemaakt. 😊

Vanaf onze 7.2. release zal het ook mogelijk zijn om je risico's & controls te archiveren (naast verwijderen). 

Reputatie 3
Badge +6

hallo,

 

7.2 is uitgeleverd. Ben aan de slag gegaan met het archiveren. Het archiveren lukt wel. Zolang ik dat in beeld heb kan ik het risico de-archiveren. Kan ik ergens een overzicht krijgen met gearchiveerde risico's en dan wellicht terug zetten????

 

Ellen

hallo,

 

7.2 is uitgeleverd. Ben aan de slag gegaan met het archiveren. Het archiveren lukt wel. Zolang ik dat in beeld heb kan ik het risico de-archiveren. Kan ik ergens een overzicht krijgen met gearchiveerde risico's en dan wellicht terug zetten????

 

Ellen

 

Je kunt zo'n overzicht maken via een weergave. Daarin kun je een filter gebruiken op ‘Gearchiveerd'.
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring