Skip to main content

Het zou handig zijn als je de controltestvraag kunt zien als je controltest reviews aan het doen bent.

Hoi ​@cmonsma,

Wanneer je een controltest gaat reviewen, kun je in dat scherm naar boven scrollen om de vragen en de antwoorden van de vragen bij de control test te zien.

Is dat wat je zoekt?

Ha Inge,

Ik denk als ik het zo zie van wel… ik zal de gebruiker vragen of dit is wat zij bedoelt.

Dank!

Hi Inge,

De gebruiker ziet de "Vraag ” optie niet? Moet daar wellicht een instelling voor gedaan worden??

Hoi,

Zijn er bij deze test wel extra vragen gesteld en beantwoord?

Nee, daar gaat het in eerste aanleg niet om. Het gaat om het kunnen zien van de controltestvraag

Ik heb ook een Ticket aangemaakt 266790. Daarin geeft Angelique Heerkens aan dat wat wij willen niet mogelijk is?

"Er is geen mogelijkheid om te registreren wat de controltest tijdens het reviewen inhoud.

Dat is wel mogelijk bij de Controltest zelf door testinstructies toe te voegen.”

Wat is nu correct? hebben we het mogelijk over 2 verschillende dingen.

Beste ​@cmonsma 

Uit het onderzoek naar het genoemde SD ticket is gebleken dat de vraag is opgenomen in de Control Test Instructies en niet als Control testvraag zelf en dat is m.i. relevant, vanwege:

Alleen de aanvullende control test vragen met antwoorden worden getoond bij de control test review.  De control test instructies worden daar niet getoond omdat het instructies voor de control test betreffen, niet voor de review van de control test.

De eerst voor de hand liggende oplossing is dan om de testvraag toe te voegen, zodat de vraag en het antwoord op de vraag zichtbaar wordt bij de Control test review.

U heeft aangegeven dat het voor uw organisatie zinvol is als de volledige Control test instructies ook zichtbaar zijn tijdens de Review van een Control test.
Zou u hiervoor een Idee willen opvoeren?

Dag Chaim,

Zo juist gedaan

Reageer