Beantwoord

Dashboard RISK - filtervelden

  • 9 November 2023
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Bij het het dashboard van Risk New open ik het Risico overzicht dashboard, Ik krijg de mogelijkheid om te filteren op velden die helemaal niet in een risico vermeld staat. Dit is heel verwarrend. In een Risico Overzichtwil je natuurlik alleen maarde mogelijkheid hebben om te filteren op velden vanuit het Risico.
Nu worden er ook filters aangeboden die in horen bij het control overzicht.

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 14 November 2023, 08:56

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ellen,

De velden waarop  je kunt filteren, zijn verdeeld in ‘secties’:

Je kunt de risico's ook filteren op waarden voor bijbehorende controls. Dus bijvoorbeeld alle risico's die gekoppeld zijn aan een bepaalde control. Of alle risico's die gekoppeld zijn aan een control waarvoor control test is ingeschakeld.

In de sectie ‘Risico's’ vind je alle velden van risico's waar je op kunt filteren.

Reputatie 3
Badge +6

Hoi,

Ik begrijp wel hoe het werkt, maar ik vind het filterblok niet logisch en veel te lang. Voor eindgebruikers schept dit best verwarring….. Ik open het risico dashboard en ik kan filteren op velden die niet in mijn risico's benoemt zijn… Dat verwacht een eindgebruiker niet..

En als ik wil filteren op organisatie-eenheid…. filter ik dan op organisatie-eenheid benoemd bij risico of organisatie-eenheid benoemd bij control???

ellen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring