Vraag

Hoe zorg je voor een overzichtelijk dashboard met beheersmaatregelen en verbetermaatregelen bij Risico's?

  • 20 December 2022
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Sinds kort zijn wij bezig met de module risico's. Vanuit een bron hebben we ook al een aantal verbetermaatregelen opgestart via de module FLOW. Graag wil ik deze koppelen aan de beheersmaatregelen, maar hierin moet je dan een beheersmaatregel aanmaken. Dit wordt een lijst waaruit je later kan kiezen. We hebben naar wat opties gekeken, maar merken dat we niet tot een goede ordening komen die het overzichtelijk houdt.

Ik heb ook wel zelf een veld aangemaakt waarin ik een maatregel kan koppelen, maar dan krijg ik niet het dashboard beheersmaatregelen. 

Heeft een van jullie hier tips voor? 

 


2 reacties

Hoi @MariskaIJzendoorn,

Heb je nog steeds het probleem met het ordenen van de beheersmaatregelen? Wellicht kun je wat instellingen aanpassen via Applicatiebeheer > Risico's > Beheersmaatregelen. Je kunt daar kolommen en filters instellen, de volgorde van velden aanpassen en de weergavenaam van de beheersmaatregel aanpassen.

 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Inge Kuijpers ,

Ik heb van Bart goede tips gekregen, dus zo kom ik er weer uit! Bedankt voor je reactie.

Groeten Mariska

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring