Beantwoord

Is het mogelijk om evaluatiesessies (in Risico-module) te verwijderen?

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Er is een aantal proefsessies ingevoerd die we nu graag zouden willen verwijderen. Ik zie echter, ingelogd als administrator, geen mogelijkheid hiertoe. Is het überhaupt mogelijk?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 30 April 2024, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Michel,

Dat is inderdaad niet mogelijk.

Reputatie 4
Badge +7

Da's jammer. Kan Infoland dat eventueel voor ons doen? Het is nu vervuild met een aantal test-sessies.

 

Groet,

Michel

Reputatie 2
Badge +3

Omdat het in dit geval gaat om een aanpassing op de database, valt dit niet onder het reguliere support.

Aanvullende support kan uitgevoerd worden door de collega's van Solutions, hiervoor kan een vrijblijvende offerte worden opgemaakt. Dit wordt verder besproken in de melding die hiervoor is aangemaakt door de servicedesk.

We adviseren om testen uit te voeren op een testomgeving/sandbox omgeving, zodat de productieomgeving niet vervuild raakt.

 

Reputatie 4
Badge +7

Eigenlijk best vreemd dat ik dat als administrator niet zelf kan. Ik kan immers wel meldingen in FLOW verwijderen. Wat is de achterliggende gedachte dat dit in RISK niet mogelijk is?

Zit hier wellicht een doorontwikkelpunt?

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Michel Pot ,

Ik heb dit intern besproken:

Deze keuze is gemaakt vanuit de visie op risicomanagement, als je zomaar zaken kunt verwijderen ben je niet écht compliant.

Wellicht komt er in de toekomst een ‘archiveer’ mogelijkheid, voor nu staat dat nog niet op de planning.

Voor het testen gebruik je het beste een testomgeving, of je maakt in de productieomgeving een tijdelijk template aan, dat je hierna kunt verwijderen.

Een andere workaround: Je kunt een risico ook kopiëren, waarmee je ‘opnieuw’ kunt beginnen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring