Vraag

Meerderen kolommen filteren binnen risico-dashboard

  • 28 October 2021
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Binnen een risicodashboard zien gebruikers meerdere kolommen. Echter kun je maar filteren op één kolom. Zodra je een filter wilt aanbrengen in een tweede kolom, loopt het systeem vast. Dit is erg vervelend en frustrerend, aangezien je pas goed gebruik kunt maken van de risico's en de dashboards als je meerdere filters kunt aanbrengen in meerdere kolommen. 

Is dit een bug of een bewuste keuze? Graag hoor ik dit, want op deze manier is van optimaal werken met risico's helaas geen sprake. 


4 reacties

Hoi @Berber Werkman, ik zet je vraag door naar de servicedesk zodat zij kunnen uitzoeken wat er misgaat.

Reputatie 3
Badge +4

Beste @Berber Werkman 

 

Deze melding betreft een bug in onze software.

 

Deze is geregistreerd onder nummer 62753 .  Je kunt deze volgen via https://mijn.infoland.nl → zoeken op bug 62753

Reputatie 5
Badge +8

@Marcel Maertens enig idee wanneer deze bug wordt opgepakt of dat er een workaround is hiervoor? Wij gaan op 1 december live met 6 dashboards waarbij het een noodzaak is dat je op meerdere kolommen kunt filteren. Wij hebben een groot probleem als dit op 1 december niet werkt… 

Reputatie 3
Badge +4

@Berber Werkman  Zoals zojuist besproken kun je het Zendesk ticket aanvullen met je verzoek om de prioriteit van de bug opnieuw te bepalen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring