Beantwoord

Nieuwe systeemvelden RISK

  • 8 February 2024
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

na de oplevering van  zien wij een drietal velden die we niet uit kunnen zetten. Wij vragen ons het volgende af:

  1. waarom staan deze velden niet beschreven in de release notes
  2. wat betekenen deze velden
  3. waarom kan ik dit niet uitzetten/verbergen in mijn sjabloon

Het gaat om Deadline actiepunt (dit zie ik niet in mijn sjablonen terug, maar komt naar voren  als ik een nieuw control aanmaak.

Framework gebruiken (ja/nee): geen idee wat we hiermee moeten….  

Er is ineens een koppeling met “kaartenbakken”. Wij gebruiken dit onderdeel niet. 

 

Groeten

Ellen

 

 

icon

Antwoord op het topic Marjolein vd Wijst 14 February 2024, 11:24

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Ellen,

Kun je misschien nog schermafdrukken toevoegen waarop zichtbaar is waar je deze velden ziet?

De kaartenbakken hebben te maken met ‘Control test voor assets’, dit wordt in de release notes genoemd en je kunt er eventueel meer over lezen in de training over controls testen.

Reputatie 3
Badge +6

Hoi,

 

Wil je de scherm afdrukken hier hebben of per mail oid.

Ik snap dat dat je je kaartenbakken wilt koppelen. De releasenotes zijn bij deze release niet compleet…. Het kan toch niet zo zijn dat wij alle instructies opnieuw door moeten spitten om er zo achter komen welke nieuwe functionaliteit aanwezig is. Voors ons was het heel verwarrend omdat we geen kaartenbakken gebruiken!

Groetjes

Anja en Ellen

Reputatie 3
Badge +6

Hoi,

Toch maar even zo de screenshots verzonden.

Grtz

Ellen

 

Reputatie 2
Badge +3

Beste Ellen,

De mogelijkheid voor het instellen van een deadline op een control is aanwezig sinds 7.1.

Op het moment dat je een nieuwe control toevoegt met status: Gepland, is er de optie om aan te geven wat de deadline is van deze geplande control.

Verander je de status van de control naar Actief of Inactief, dan verdwijnt deze optie.

Doordat het deadline veld niet verplicht is, hoef je dit niet te gebruiken en zal het na het opslaan van de nieuwe control ook niet meer zichtbaar zijn.

 

De vraag over frameworks is een bug in het systeem, deze vraag wordt nu in het Engels getoond in plaats van in NL: Wil je gebruik maken van een kader?

De vraag over kaartenbakken heeft Inge beantwoord. Deze optie is voor alle klanten zichtbaar, ook als je geen gebruik maakt van kaartenbakken.

 

Jouw feedback over het niet volledig zijn van de releasenotes hebben we zojuist telefonisch besproken en nemen wij mee voor de evaluatie.

Reputatie 3
Badge +6

Oke… helder. Wat ik dan begrijp is dat deze deadline natuurlijk alleen bij de status gepland hoort.

Vandaar dat hij ons niet eerder is opgevallen. Wij plannen geen controls, maar controltesten. 

Jammer is wel dat dat je ziet staan dat het hier om een deadline gaat van een actiepunt...terwijl het niet om een actie  gaat (is een meldingstype) maar een deadline van het control. Dat schept verwarring.

Grtz.

Ellen

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Ellen van Hagen ,

Bedankt voor je feedback, ik neem dit mee ter evaluatie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring