Vraag

PRI registreren in RISK NextGen

  • 17 May 2024
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Beste lezer,

Wij hebben onze PRI's allemaal nog in excel documenten staan.

We zijn aan het kijken om deze te registreren in Zenya. De module "Risico's FMEA” lijkt hier geschikt voor maar we zijn ook naar de nieuwe module "Risico's (NextGen)” aan het kijken. Hier willen we liever op focussen vanwege de mogelijkheden en dashboards.

Beide modules lijken nu niet met elkaar in verbinding te staan.

 

Mijn vraag: Zijn er organisaties die PRI's registreren in de nieuwe module "Risico's (NextGen)” ? Zoja, hoe registreer je de processtappen?

 

Alvast dank!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +6

@bverhagen wij hebben dezelfde uitdaging.

Reputatie 2
Badge +1

@Anja Versteegden Klopt, Het relateert ook een beetje aan de vraag Risico's uit FMEA die jij gesteld hebt op de community.

Hopelijk kan iemand ons hierin adviseren 😀

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen, 

Wij zijn hetzelfde aan het onderzoeken.
Waar ik wel over twijfel is of we echt die hele PRI's op moeten nemen in Risk.
Uit die papieren tijgers komt namelijk maar een handjevol “echte/ hoog-over” risico's.
Voor mij wordt het uitgangspunt om iets te doen met de hoog-over risico's en de papieren tijgers te archiveren.
Dat zou toch moeten kunnen als het proces eromheen goed ingericht is? #stipjeopdehorizon

 

Met vriendelijke groet, 

Kim 

Reputatie 2
Badge +1

Met de komst van versie 7.3.0 zie ik nieuwe mogelijkheden! In deze versie kunnen processen geregistreerd worden die je vervolgens in je risicosjabloon kunt koppelen. Hier kan vervolgens ook weer op gefilterd worden in het risico overzicht binnen de RISK module.

De risico's vanuit de RISK module kunnen nu ook gekoppeld worden aan procesplaten binnen DOCS.

Ik denk dat het hiermee mogelijk is om PRI’s te registreren in de RISK NextGen module! 😀

 

https://update.infoland.eu/2024/04/22/zenya-7-3-0-0-0/?utm_term=Lees%20hier%20de%20volledige%20update%2000BB&utm_campaign=email-nieuwsbrief-mei-2024-nl&utm_content=email&utm_source=Act-On+Software&utm_medium=email#toggle-id-4

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring