Skip to main content

Hallo,

bij het aanzetten van controltest kun je een standaardtester aangeven. Dan kun je vervolgens aangeven dat er een taak moet komen.

Het veld standaardtester is niet verplicht. Als we er voor kiezen om per organisatie-eenheid controltests uit te voeren en per organisatie-eenheid een tester aangeven, dan is de optie om aan te geven dat er een taak moet komen niet aanwezig. Dit is op zich niet logisch. Of moet er altijd een standaardtester worden gekozen om het creeren van een taak te activeren?

Groet, Rudi

Dit is een goede! Wij willen ook graag een tester per OE aangeven, zonder dat er een standaardtester gekozen wordt en dan aan kunnen geven dat er een taak moet komen voor juist de gekozen tester per OE. Wij zijn dus ook benieuwd naar het antwoord.

Hoi Rudi en Heike,

Vanaf versie 7.3 is de optie voor de taak er wel:

Hallo Inge, wij hebben al 7.2. De taak gaat naar een overzicht van testen, ook die we niet persoonlijk uit moeten voeren maar waar een andere tester aan is gekoppeld.  die je daadwerkelijk zelf moet uitvoeren. Nu in een grote lijst met ook testen die door een andere tester dienen te worden uitgevoerd. Ik zie dus niet welke ik zelf zou moeten doen, klein voorbeeld hier. Alleen pathologen doen we zelf:

Groet, Rudi

Hoi Rudi,

Dit blijkt een bug te zijn met nummer 67805. Wanneer andere organisaties ook last mochten hebben van deze bug dan kun ze dat via Mijn Infoland aangeven.

Reageer