Vraag

Terugkerende/repeterende acties bij een Control in Zenya Risk

  • 23 October 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hoi,

Aanvulling op onderstaande tekst: Ik zie dat ik voor een deel van de beantwoording van de onderstaande vraag geduld moet hebben tot de nieuwe versie (7.1) gereed is. Mocht deze vraag daarna nog spelen, kom ik hierop terug. Voor nu hoeft hier niets mee te gebeuren.  

We willen bij een aantal controls acties toevoegen die met een vaste regelmaat (maandelijks , halfjaarlijks, jaarlijks) herhaald moeten worden. Bij de uitvoering deze acties dient een formulier ingevuld te worden. Nu wilden we hiervoor graag gebruik maken van de Vragenlijst module in combinatie met de Taken in Zenya. Echter we zien nu dat we geen taken toe kunnen voegen aan een control (alleen vragenlijsten uit de Verbeterflow).

Is er een andere manier om dit te realiseren.
We willen op deze manier voorkomen dat een repeterende taak telkens opnieuw door de risicobeheerder moet worden toegevoegd.

Bij voorkeur zodanig dat de control op rood komt te staan als de taak niet op tijd is uitgevoerd.

 

Ik hoor het graag!

Groetjes

Annemari 

 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +3

Hoor graag wat je van control test(ing) vindt @annemari.eichholtz 🙏🏼

Goed om te weten: in 7.1. hebben we 1 extra vraagsoort als optie toegevoegd. Dit is de open vraag, zodat je hier daadwerkelijk alles (al) in kan toevoegen. In 7.2. zal daar - minimaal - het toevoegen van een attachment bijkomen. Mocht je in 7.1. al gebruik willen maken van het toevoegen van een attachment, dan kan dat ook bij de ‘summary’. 

Afsluitend: alles zal worden onthouden/bewaard per control test uitvoering. Ook als je later andere ‘additionele vragen’ toevoegt en/of verandert.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring