Vastpinnen linker menu RISK

  • 28 August 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

We zouden graag zien dat we het linkermenu kunnen vastpinnen. Dit wordt niet vastgehouden.

Ellen


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Vind het wel fijn dat het ding in te klappen is, maar inderdaad, het zou erg helpen als deze z'n laatste staat zou onthouden. Als je nu tussen controls en risico's bezig bent is het allemaal extra klikken.

 

Ging er eigenlijk vanuit dat het een bug was, gezien de andere linker menu's normaal wel onthouden of ze open stonden of niet.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi samen,


In het (nieuwe) design van Zenya hebben we uitgewerkt dat je kan ‘pinnen’ door de » (of « bij sluiten) in te drukken en dan vervolgens door Zenya Risk te gaan. Wanneer je niet op de « klikt, blijft deze openstaan en dus ‘gepind’.

Ik heb daarom even een filmpje gemaakt van bovenstaande om daardoor jullie wens goed/beter te begrijpen. In mijn beleving werkt Zenya Risk als “vastgepind” door hier op deze manier gebruik van te maken. Zie: https://vimeo.com/858966523?share=copy

Ik hoor het graag!

Reputatie 3
Badge +6

Hoi Johan,

 

Maar als ik naar b.v. applicatiebheer ben geweest en ik ga weer naar risico's, dan zit deze weer dichtgeklapt en moet ik hem opnieuw openklappen. De instelling wordt niet onthouden.

 

Ellen

Reputatie 1
Badge +3

Helder! Het gaat om het onthouden van deze instelling binnen heel Zenya.

Gaan we oppakken en zal zo gaan werken -mits er geen grote onverwachtse zaken gebeuren- vanaf 7.1.

Update: Dit werkt sinds onze 7.1. release zoals aangegeven. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring