Vraag

Verbetermaatregel toevoegen aan beheersmaatregel risico: geen tekst in beeld

  • 19 August 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Binnen een risico hebben wij beheersmaatregelen staan en daar willen wij verbetermaatregelen aan koppelen. Dat gaat ook allemaal prima. Als je dat doet, krijg je de vraag voor welke beheersmaatregel je deze wilt toevoegen. Echter krijg je nu alleen maar nummers in beeld en achter deze nummers niet de tekst van de beheersmaatregelen. Aangezien we bij sommige risico's behoorlijk wat beheersmaatregelen hebben, is dit voor gebruikers helemaal niet handig. Wij weten niet altijd uit hun hoofd welk nummer bij welke beheersmaatregel hoort.  Is het ook mogelijk dat er naast de nummers, ook de tekst van de beheersmaatregel komt te staan? Dat maakt het voor gebruikers een stuk eenvoudiger om een verbetermaatregel te koppelen. Ik heb al gezocht of ik dit zelf binnen de instellingen van risico's kan aanpassen, maar heb niets kunnen vinden. Graag jullie hulp/ advies hierin.

 

 

 


2 reacties

Hoi @Berber Werkman,

Dit komt niet door een instelling, het is is een bug (60885).

Reputatie 5
Badge +8

@Inge Kuijpers goed om te weten dat dit een bug is, jammer natuurlijk dat we dit niet direct kunnen oplossen. Ik zal de status van de bug in de gaten houden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring