Vraag

Verwijzing naar een document: per keer maar één document te kiezen

  • 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Binnen o.a. de module Risico's wil ik een verwijzing maken naar ‘bijbehorende documenten’ bij een risico. Als ik een verwijzing van een document toe voeg, kan ik per keer maar één document seelcteren om toe te voegen als verwijzing. Als je meerdere documenten wilt toevoegen als verwijzing, is het heel omslachtig.

Elke keer moet je opnieuw via ‘verwijzing toevoegen’ naar ‘document’ en dan een document opzoeken in de documentenboom of via zoeken. Helaas onthoudt iProva de zoekterm niet, dus elke keer moet je opnieuw de zoekterm van het document intypen en dan het juiste document selecteren (en dan moet je goed hebben onthouden welk document je al hebt toegevoegd en welke je nog moet toevoegen, want alle documenten worden hier getoond, ook de documenten die je al hebt toegevoegd als verwijzing).

Handiger en gebruikersvriendelijker zou zijn als je hier meerdere documenten tegelijk kunt selecteren (vinkje ervoor zetten...) om op deze manier meerdere documenten toe te voegen aan een verwijzing.

Ik loop er nu binnen Risico's tegenaan, maar dit probleem speelt zich binnen heel iProva af als je een verwijzing wilt maken naar een document.

Lopen hier meer organisaties tegen aan? @Infoland, is dit een bekend probleem bij jullie en zijn hier oplossingen voor?


2 reacties

Reputatie 6

Hoi Berber, dit is tot jouw berichtje geen bekend probleem voor mij. Op dit moment zie ik geen workarounds in de software.

Reputatie 2
Badge +6

In Zuyderland MC herkennen we dit probleem. Wij komen het tegen in de auditmodule waarin je verwijzingen kunt maken. Naar documenten bv, maar steeds een document per keer, terwijl we er  bv. meer willen linken. 

Bij de compliance module kun je blijkbaar wel meerdere documenten tegelijk kiezen? 

Zou fijn zijn als dit bij audits, iRisk en verwijzingen ook kan. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring