Vraag

Weergave van taken / taakschema's die gekoppeld zijn aan beheersmaatregelen

  • 21 May 2021
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Badge +2

Goedemidddag,

 

Is er een mogelijkheid dat je een overzicht kunt zien of er schema's /taken zijn gekoppeld aan de beheersmaatregelen? Wij hebben zo een 700 beheersmaatregelen en zijn benieuwd of dit kan of mogelijk gemaakt kan worden.

 

MEt vriendelijke groet

CArolien Zandstra


4 reacties

Wanneer je naar de module ‘Taakschema's’ gaat, zie je een lijst van alle taakschema's. Je kunt daar zelf kolommen aan toevoegen, bijvoorbeeld de kolom ‘gekoppelde kaarten'. Vervolgens kun je dan een filter op de kolommen toepassen.

Kun je daar iets mee?

Badge

Hoi @Inge Kuijpers
Als reactie op jouw bovenstaande antwoord, dit werkt inderdaad. Alleen kan het kloppen dat niet alle taakschema's hierin terug komen? En specifiek doel ik dan ook op taakschema's die bijv. voor volgende maand gepland zijn (en dus nog niet zijn uitgevoerd/afgerond) komen nu niet terug in de module 'taakschema's’. 

 

Klopt dat? Of kan ik op een andere manier zien welke taakschema's gepland zijn om volgende maand uit te rollen?

Ben benieuwd, dank!

Hoi @BBouwman,

Bij de taakschema's zie je alleen de taken die al uitgezet zijn, niet de toekomstige taken. De geplande taken kun je zien bij Planning.in het planningsoverzicht.

Badge

Dankjewel voor de reactie Inge. Helder antwoord. Hier kan ik wel wat mee, de planningsmodule is nog onbekend terrein voor mij/onze organisatie. Hier ga ik komende periode wat verder induiken, dank!

Gr. Bram  

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring