Beantwoord

Snel printen/downloaden meerdere documenten

  • 13 August 2020
  • 15 reacties
  • 176 Bekeken

Badge

Is het mogelijk om een (groot) aantal documenten (pdf's in dit geval) in één keer te printen/downloaden?

Nu moet men nog naar elk document apart navigeren en dan printen/downloaden kiezen...

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 13 August 2020, 15:26

Bekijk origineel

15 reacties

Afdrukken van meerdere documenten kan vanuit documentbeheer. In de lijst selecteer je dan de documenten die je wilt afdrukken en in de knoppenbalk onder de knop ‘Meer..’ kies je dan vervolgens ‘Afdrukken'.

Badge

Dankjewel voor het snele antwoord!
Is het ook mogelijk om dat te automatiseren en bijvoorbeeld elke 1e maandag van de maand te doen?

Hoi @shoogewerf,

Als het dan gaat om downloaden, is het wellicht handiger om hiervoor ‘Bulkexport’ te gebruiken. Je kunt zo'n export aanmaken via Applicatiebeheer > Documenten > Bulkexport.

Je kiest dan voor een bulkexport van type ‘losse bestanden’ en je stelt een frequentie in (maandelijks).

Badge

Hallo @Inge Kuijpers ,

Eindelijk de tijd gevonden om dit te (laten) proberen. Maar nog niet gelukt…
Kan het zijn dat je bepaalde rechten moet hebben om een bulk export in te stellen?

 

Vanuit applicatiebeheer kunnen we niet verderkomen na stap 3.

 

Hoi @shoogewerf,

Het wachtwoord (en een gebruikersnaam) hoef je alleen in te vullen als je kiest voor ‘Voer uit als een andere gebruiker'. Als je het wachtwoord leegmaakt, kun je dan verder naar de volgende stap?

Badge

Hallo @Inge Kuijpers ,

Nee, als we de optiebullet ‘Voer uit als <naam van degene die ingelogd is> ‘ gebruiken dan krijgen we alsnog de foutmelding ‘Het wachtwoord voor de gekozen gebruiker is ongeldig’

Hallo @Inge Kuijpers ,

Nee, als we de optiebullet ‘Voer uit als <naam van degene die ingelogd is> ‘ gebruiken dan krijgen we alsnog de foutmelding ‘Het wachtwoord voor de gekozen gebruiker is ongeldig’

Dan ga ik je vraag doorzetten naar onze servicedesk, zij pakken dit verder op.

Badge

Dankjewel!

Badge +1

Hoi @shoogewerf,

Als het dan gaat om downloaden, is het wellicht handiger om hiervoor ‘Bulkexport’ te gebruiken. Je kunt zo'n export aanmaken via Applicatiebeheer > Documenten > Bulkexport.

Je kiest dan voor een bulkexport van type ‘losse bestanden’ en je stelt een frequentie in (maandelijks).

Hi Inge,

 

Klopt het dat je bij de bulkexport toegang hebt tot alle documenten in iProva? Ik wil deze rechten graag aan iemand toekennen, maar als hij/zij alle docs in iProva kan exporteren, dan gaat dat echt niet gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Peter

Hoi @Peter,

Bij de export geef je de naam op van de gebruiker waarmee de export wordt uitgevoerd. Alleen documenten die de gebruiker mag lezen, worden geëxporteerd.

Wanneer je een andere gebruiker kiest dan jezelf, kan dat alleen als je ook het wachtwoord weet.

 

 

Badge +5

Beste

Ik had graag een aantal functiebeschrijvingen specifiek voor radiotherapie willen downloaden.  Hoe doe ik dat best?

Mvg

Anne-Sophie

Beste

Ik had graag een aantal functiebeschrijvingen specifiek voor radiotherapie willen downloaden.  Hoe doe ik dat best?

Mvg

Anne-Sophie

Je zou dat kunnen doen via een filter als al deze documenten bijvoorbeeld in een bepaalde map staan of als er een bepaald metaveld gevuld is waarop je zou kunnen filteren.

Badge +5

Beste Inge

Bedankt voor je antwoord.

Kan je me zeggen hoe ik dat best doe?  We hebben 8000 documenten en mogelijks zijn deze documenten verspreid over de mappen heen

Beste Inge

Bedankt voor je antwoord.

Kan je me zeggen hoe ik dat best doe?  We hebben 8000 documenten en mogelijks zijn deze documenten verspreid over de mappen heen


Wanneer de documenten in meerdere mappen staan, kun je daardoor niet een selectie op mappen maken. Je zou dan een andere filterregel dienen te gebruiken, bijvoorbeeld op basis van de waarde van een bepaald veld. Bijvoorbeeld iets als een veld ‘Afdeling’ waarbij dan bij de documenten de waarde ‘Radiotherapie’ is ingevuld.
Als zo'n veld nog niet bestaat, wordt het lastig. Dan zou je zo'n veld kunnen maken maar je dient de waarde dan nog te vullen bij de betreffende (8000) documenten.

Badge +5

en kunnen we nog documenten “downloaden”.

Het is de bedoeling dat de documenten via een pdf-je doorgemaild wordt.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring