Vraag

Activiteiten log / Versie beheer optie applicatiebeheer Meldingen?

  • 2 April 2021
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

Wij gebruiken binnen Melden en Analyseren (iTask) verschillende formulieren om bijvoorbeeld klachten te loggen. Binnen ons kwaliteitsmanagementsysteem is het belangrijk om versiebeheer te hebben op alle documenten en formulieren. Dit geldt dus ook voor de digitale iTask formulieren. Maar ik kan op dit moment geen activiteiten log/versie beheer optie zien binnen applicatiebeheer→ meldingtype (wel binnen de uitgevoerde meldingen). Op dit moment is het dus niet zichtbaar wat er wanneer is gewijzigd door wie en waarom. Wijzigingen als velden toevoegen/verwijderen/workflows aanpassen/rechten aanpassen zijn dus niet te tracken.

 

Is dit wel mogelijk en zie ik dit over het hoofd ergens? Of is dit totaal niet mogelijk?

 

Alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

Annette Gerrits


4 reacties

Reputatie 5

Er is wel een activiteitenlog voor meldingstypen:

Mogelijk voldoet de mate van detail daarin niet aan je wensen. Maar alles wat opgeslagen wordt over wijzigingen op meldingstypen is daar te vinden.

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

bedankt, hier was ik inderdaad naar op zoek. Waar kan ik deze vinden? Want ik kan de activiteitenlog niet vinden in de balk. Heeft dit te maken met mijn rechten? Of zie ik iets over het hoofd?

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Annette

Hallo @AnnetteG ,

 

Het activiteitenlog is altijd te vinden via het menu van iProva/Zenya; via Ga naar - Activiteitenlog. 
In het scherm dat hierboven staan is te filteren op de activiteiten van een bepaald onderdeel zoals bijv. Meldingstype, gebruiker of periode.

Reputatie 5

NB: soms staan onderdelen niet in het snelmenu. Dan moet je kiezen voor ‘meer modules...’

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring