Vraag

Coördinatorformulier - naam 'in te vullen door' klopt niet?

  • 22 November 2019
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag,

Wij zijn met de ontwikkeling van een nieuw meldingsformulier bezig. Op het  coordinatorformulier staat in te vullen door Pauw, Diana de (KVV). Maar in het meldingsformulier is aangegeven dat Stoopendaal, Yvonne (KVV) de coordinator is. Haar naam zou op het formulier moeten staan. (zie screenshot) Wat doen wij fout?

 


5 reacties

Hoi @Diana ,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij gaan het verder oppakken.

Badge +1

Dag Diana,

Wij worden in ons ziekenhuis geconfronteerd met hetzelfde probleem. Bovenaan het coördinatorformulier van VIM-meldingen, maar ook van claims staat altijd de naam van de eerste coördinator die het formulier invult. Wijzigt een coördinator door toewijzing van de melding aan iemand anders, dan blijft de naam van de eerste coördinator die het formulier invult bovenaan het coördinatorformulier staan. Is technisch zo ingesteld op de achtergrond van iTask. Logisch zou zijn dat bovenaan het coördinatorformulier altijd de naam komt te staan van de behandelend coördinator ongeacht of dit de eerste is of niet. Kan niet zomaar worden opgelost volgens Infoland. Hoe gaan jullie hier verder mee om binnen het ziekenhuis?

By the way, leuk je weer te ontmoeten op dit forum!

Groet,

Petra Vogt

Diakonessenhuis Utrecht

Badge +1

Beste lezer,

Wij worden in iTask geconfronteerd dat boven het coördinatorformulier de eerste invuller staat in plaats van de eigenaar van een melding. Dit gaat scheef lopen als een melding (VIM, claim etc.) een of paar keer van eigenaar en/of afdeling verandert, kortom wordt toegewezen aan een andere eigenaar. Van Infoland begreep ik dat dit zomaar veranderd kan worden. 

Ik ben nieuwsgierig of meer mensen dit als een probleem ervaren en hoe hiermee in den lande wordt omgegaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Petra Vogt

Badge

Beste lezer, 

Ook bij MEE De Meent Groep lopen wij tegen hetzelfde aan. Bij ons blijft ook ‘voor het eerst ingevuld door .. op … .’staan in het coordinatorformulier. De coördinator die ooit als eerste aangewezen is blijft staan terwijl de coördinator is gewijzigd. Voor ons heeft de info ‘voor het eerst ingevuld door..’ geen meerwaarde en leidt alleen maar af. Voorstel is om deze info weg te halen. Als je wil weten wie de coördinator is  kun je binnen de melding kijken, in de praktijk vult de coördinator zelf meestal dit formulier in.   

Hopelijk kan Infoland hier iets mee in de volgende release. 

Groetjes Janneke Panis 

 

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij is het coördinatoren formulier binnen iTask ook echt gebonden aan deze rol/functie binnen het systeem. De 1e coördinator is tevens eigenaar van de melding en blijft dat volgens mij ook totdat….

ik omzeil vaker de optie coördinatorformulier door bij de gewenste actie dan een apart flow actieformulier te maken. Dan wordt het coördinator formulier helemaal niet gebruikt en heb je wat meer vrijheid. Maar wellicht begrijp ik de vraag niet geheel :grinning:

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring