Beantwoord

Hoe kun je een melding heropenen?

  • 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Hoe kan ik (als beheerder) een afgewezen melding ('afgewezen' is een status in de workflow) weer heropenen?
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 6 augustus 2019, 16:25

Hoi @Femke Stoop ,

Dat kan door de statusovergang van status Afgewezen naar de status waarin je de melding wilt zetten te activeren. In applicatiebeheer kun je bij het meldingstype bij de workflow de betreffende statusovergang/pijl selecteren en de statusovergang activeren. Indien nodig kun je nog voorwaarden of acties aan deze overgang toevoegen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Femke Stoop ,

Dat kan door de statusovergang van status Afgewezen naar de status waarin je de melding wilt zetten te activeren. In applicatiebeheer kun je bij het meldingstype bij de workflow de betreffende statusovergang/pijl selecteren en de statusovergang activeren. Indien nodig kun je nog voorwaarden of acties aan deze overgang toevoegen.

Gelukt!
Bedankt en groet,
Femke

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring