Vraag

Informatie uit kaart tonen op meldingsformulier

  • 19 November 2020
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Badge +2

Is het mogelijk (gedeeltelijke) informatie van een kaart uit de kaartenbak te tonen op een meldformulier? Ik zou namelijk graag het meldformulier willen gebruiken om wijzigingen van de gegevens die in de kaartenbak staan aan te vragen, maar als een gebruiker het meldformulier invult is het voor hem niet altijd duidelijk welke gegevens er in de kaartenbak staan. Het is niet nodig dat de gegevens direct te wijzigen zijn op het meldformulier, maar meer ter informatie welke gegevens momenteel bekend zijn.


2 reacties

Badge

Dag Karin,

Ik had eerder deze week een gelijkaardige vraag. Hier het antwoord dat ik heb gekregen :

 

Op een pijl in de workflow kan je velden uit een kaartenbak laten doorstromen naar velden in je formulier.

Hiervoor moet je een veld maken in het formulier met eenzelfde “karakter” als het veld in de kaartenbak.

(vb email veld in kaartenbak vs email veld in formulier)

Op de pijl, ik zou de eerste pijl na Concept nemen, kies je dan de volgende optie bij acties:

  • Veldwaarde vullen vanuit een kaart
  • Kies welk veld in het formulier gevuld moet worden door welk veld in de kaartenbak.

 Het vullen gebeurt dan op de pijl.

 

Voor mij is dit ook nog allemaal nieuw en ga nu net met het antwoord aan de slag. Dus meer info kan ik (voorlopig) niet geven.

Dag Karin,

Ik had eerder deze week een gelijkaardige vraag. Hier het antwoord dat ik heb gekregen :

 

Op een pijl in de workflow kan je velden uit een kaartenbak laten doorstromen naar velden in je formulier.

Hiervoor moet je een veld maken in het formulier met eenzelfde “karakter” als het veld in de kaartenbak.

(vb email veld in kaartenbak vs email veld in formulier)

Op de pijl, ik zou de eerste pijl na Concept nemen, kies je dan de volgende optie bij acties:

  • Veldwaarde vullen vanuit een kaart
  • Kies welk veld in het formulier gevuld moet worden door welk veld in de kaartenbak.

 Het vullen gebeurt dan op de pijl.

 

Voor mij is dit ook nog allemaal nieuw en ga nu net met het antwoord aan de slag. Dus meer info kan ik (voorlopig) niet geven.

 

 

Meer info hierover vind je in dit topic.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring